Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@13:47:29 GMT

پیروانی خطاب به قلعه‌نویی: فرار رو به جلو نکنید

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۴۹۴۶

پیروانی خطاب به قلعه‌نویی: فرار رو به جلو نکنید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، افشین پیروانی در پاسخ به اظهارات امیر قلعه‌نویی در برنامه شب‌های فوتبالی گفت: صحبت‌هایی که لازم را بود را انجام داده‌ام و مشخص نشد که چرا تیم سپاهان برای گرم کردن به زمن نیامد اما دوستان می‌گویند در راهرو بدن‌های خود را گرم کردند. این حرف‌ها فرار رو به جلو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوستان می‌گویند چرا گفتیم آنها قبل از بازی ذکر گفتند؛ در جواب باید بگویم ما هم بچه مسلمان هستیم و قبل از هر بازی ذکر می‌گوییم. در بازی‌های‌مان هم مشخص است که بازیکنان تیم زیر پیراهن‌های خود چه می‌پوشند. همه اعضای تیم ما را می‌شناسند و مطرح کردن برخی حرف‌ها فرار رو به جلو است. می‌گویند قهرمانی‌‌های ما مهندسی شده است؛ بله در تیم ما مهندس و دکتر تا دلتان بخواهد هست.

مدیر تیم پرسپولیس گفت: تاکید می‌کنم حرف‌هایی که زده شد بیشتر فرار رو به جلو بود. یکسری حرف‌ها به خاطر بی‌سوادی است. بی‌سوادی هم به نداشتن مدرک تحصیلی نیست بلکه سواد در شخصیت، حرف زدن و رفتار آدم‌هاست.در صحبت‌‌هایی که امشب مطرح شد بی‌سوادی موج می‌زد.

104 / 351 پیروانی پرسپولیس سپاهان قلعه نوعی گل محمدی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پیروانی پرسپولیس سپاهان قلعه نوعی گل محمدی فرار رو به جلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، بعد از سه بازی دشوار مقابل پرسپولیس، سپاهان و استقلال خوزستان، تیم ملوان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف هوادار خواهد رفت. این بازی حساس در شرایطی برگزار خواهد شد که  با توقف گل‌گهر در بازی روز گذشته، ملوان فرصتی فوق‌العاده برای تثبیت جایگاه خود در رتبه پنجم دارد.

ملوان با پیروزی در مقابل هوادار ۴۱ امتیازی خواهد شد و به یک قدمی بهترین امتیاز تاریخ خود با دراگان اسکوچیچ هم می‌رسد. همچنین آنها اختلاف خود را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده به شش امتیاز افزایش خواهند داد.

نکته جالب در مورد ملوان این است که آنها در بازی دور رفت هوادار را بردند و حالا در صورت پیروزی، دومین دبل این فصل را جشن خواهند گرفت.

مهدی تارتار نیز در جلسه آنالیز به بازیکنانش هشدار داده که آنها باید بیشترین میزان تلاش را در این بازی به کار بگیرند. او همچنین گفته که بازیکنان بی‌انگیزه جایی در تیمش نخواهند داشت.

ملوان بعد از این بازی دو بازی خانگی دیگر خواهد داشت و هواداران این تیم تنها ۲۷۰ دقیقه برای تماشای تیم جذاب خود فرصت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • جنجال ورود حجاب به سهمیه دارویی داروخانه‌ها | آنجا محلی برای بیمار است، با روان‌شان بازی نکنید!
  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد