Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نیک آیین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تعمیرکاران خودرو در نوروز اظهار کرد: باتوجه به تعطیلات نوروز، برخی واحدهای تعمیرگاهی در سطح کشور برای ارائه خدمات به مردم فعال هستند و به طور مثال ۱۰۰ واحدصنفی تعمیرکار در تهران فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو ادامه داد: باتوجه به روز‌های پایانی سال، تعداد مراجعان خودرو به تعمیرکاران بیشتر می‌شود؛ این در حالی است که به مردم توصیه می‌کنیم که برای تعمیرخودروی خود، زودتر مراجعه کنند و کار خود را به روز‌های پایانی سال نیندازند چرا که ممکن است از قطعات تقلبی استفاده شود و زمان برای جبران آن کم باشد.

بیشتر بخوانید: فعالیت تعمیرکاران بی مجوز متوقف می‌شود 

نیک آئین در پاسخ به این پرسش که وضعیت تعمیرکاران خودرو نسبت به سال گذشته چگونه ارزیابی می‌شود؟ تصریح کرد: هم اکنون آمار دقیقی در دسترس نیست، اما به صورت چشمی می‌توان گفت که آمار مراجعان بیشتر شده است.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با تاکید براینکه هم اکنون ۵ هزار واحد صنفی مجوزدار در تهران مشغول به فعالیت اند اظهار کرد: متاسفانه  تعداد واحد‌های غیرمجاز در تهران زیاد است که بازرسان ما  در حال رصد و برخورد با آن‌ها هستند.

نیک آئین در ادامه بیان کرد: اگر افراد تخلفی در این واحد‌های صنفی مشاهده کردند می‌توانند با شماره تلفن ۷۷۶۴۶۰۶۰ تماس بگیرند که در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی کنند.

گفتنی است، براساس مقررات صنفت تعمیرکاران، واحد‌های مجاز به تعمیرات خودرو باید جواز خود را در معرض دید قرار دهند. اگر عموم مردم در مراجعه به این مراکز دقیق و تیز بین بوده و ابتدا به بررسی جواز بپردازند از بسیاری از تخلفات جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعمیرکاران خودرو عید تعمیرکاران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل

جهانگیر جوانمرد امروز در جلسه ساماندهی مشاورین املاک و خودرو اردبیل که با حضور معاون دادستان مرکز استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی و روسای اتحادیه‌های مشاورین املاک و خودرو برگزار شد، با تبیین آسیب‌ها، اختلافات و دعاوی در این حوزه گفت: به منظور جلوگیری از این اختلافات و دعاوی و پیشگیری از هر گونه جرایم، مسئولان و روسای اتحادیه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی باید اقدامات قاطع قانونی ، بازدارنده و متناسب انجام دهند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه تمام صنوف از جمله مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند، افزود: با هدف مقابله و پیشگیری از تخلفات در این حوزه گشت‌های تلفیقی متشکل از دستگاه‌های مرتبط برای رصد میدانی تشکیل شده و بر اساس گزارش‌های آنها با هرگونه واحد صنفی که فاقد مجوز قانونی فعالیت باشند، مطابق با قانون برخورد شده و نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام خواهد شد.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف موضوع را به مرجع قضایی و انتظامی گزارش دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد