Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در در اینستاگرام نوشت:

«متاسفانه یک‌بار دیگر حوادث طبیعی،‌ جمعی از هم‌میهنان‌مان را دچار خسارت و مشکل کرده. در پی وقوع زلزله در استان آذربایجان‌غربی، امروز به نمایندگی از رئیس جمهور با دبیرکل جمعیت هلال‌احمر و استاندار استان آذربایجان‌غربی تلفنی صحبت کردم و ضمن ابلاغ مراتب تاسف رئیس‌جمهور از وقوع این حادثه و ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان، دستورات روحانی را برای تسریع در روند امدادرسانی و ارائه خدمات به زلزله‌زدگان ابلاغ کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تماس‌ها از دستگاه‌های ذیربط خواستم تا در کوتاه‌ترین زمان نسبت به برآورد خسارات و بازسازی این منطقه اقدام کنند. آنان نیز گزارشی را از وضعیت منطقه و روند امدادرسانی ارائه دادند.»

بر اساس این گزارش، عصر یکشنبه زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر حوالی قطور در شهرستان خوی در شمال استان آذربایجان‌غربی را لرزاند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هلال احمر محمود واعظی امداد رسانی رئیس جمهور ایران رئیس دفتر رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش رویترز، این زلزله‌ها به فاصله نیم ساعت از یکدیگر رخ داد و ساختمان‌های تایپه مرکز تایوان را لرزاند.

اولین زلزله ۶.۱ ریشتر قدرت داشت و در ۲۴.۹ کیلومتری عمق زمین و در نزدیکی ساحل «هوالین» در شرق تایوان رخ داد. زلزله دوم نیز ۵.۸ ریشتری و در نزدیکی همان محل و در عمیق ۱۸.۹ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

هنوز از خسارت های احتمالی جانی و مالی این زمین لرزه ها هیچ گزارشی ارایه نشده است.

اوایل ماه جاری میلادی (آوریل) زلزله‌ای ۷.۲ ریشتری تایوان را لرزاند و جان دستکم ۱۷ نفر را گرفت. پس از آن بیش از یک هزار پس‌لرزه ثبت شده است.

زلزله ۶.۴ ریشتری سال ۲۰۱۶ در تایوان جان بیش از ۱۰۰ نفر را گرفت. همچنین در سال ۱۹۹۹ بیش از ۲ هزار نفر در تایوان بر اثر وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری جان خود را از دست دادند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان