Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@16:18:36 GMT

آخوندزاده: دو گروه 50 نفره به اردوی جودو دعوت شده اند

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۵۵۶۱

آخوندزاده: دو گروه 50 نفره به اردوی جودو دعوت شده اند

سرمربی تیم پایه جودو گفت: در شرایط فعلی جودو بهترین فرصت برای استعدادیابی فراهم شده و خوشحالم که مسئولین فدراسیون به این موضوع توجه دارند.

مسعود آخوندزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: در شرایط فعلی که جودو با تعلیق ظالمانه روبرو شده، بهترین فرصت است که بیشتر تمرکزمان را روی استعدادیابی متمرکز کنیم و خوشحالم که مسئولین فدراسیون نیز به این موضوع توجه داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه جودو در مسیری قرار گرفته که می توان با خوشبینی به آینده آن نگاه کرد.

وی ادامه داد: چندی پیش رقابت هایی در یزد به منظور استعدادیابی برگزار شد که در نهایت 100 جودوکار خروجی داشت. این افراد به دو گروه 50 نفری تقسیم شدند و طبق برنامه در اردوهای استعدادیابی حاضر می شوند. اردوی گروه اول با همت فدراسیون برگزار شد و اردوی گروه دوم نیز بعد از مناسب شدن شرایط  به انجام می رسد.

سرمربی تیم نونهالان و پایه جودو عنوان کرد: بعد از برگزاری اردوها و انتخاب نفرات برتر با توجه به شرایط سنی  جودوکاران به دو تیم نونهالان و نوجوانان تقسیم می شوند و به نوعی کار به صورت جددی تر آغاز خواهد شد. تمام تلاشمان این است که بهترین نفرات را با توجه به استعداد و فیزیک بدنی انتخاب کنیم تا در آینده ای نه چندان دور با پتانسیل مناسب برای تزریق به تیم جوانان و بزرگسالان روبرو باشیم.

 

آخوند زاده ابراز داشت: به هر ترتیبی شده باید جودو را در استان های مختلف تبلیغ کنیم و با برگزاری مسابقات استعدادیابی شرایط  را برای کشف استعدادها فراهم سازیم. امروز جودو بیشتر از همیشه نیاز به توجه به تیم های پایه دارد و همانطور که پیشتر اشاره شد، مسئولین فدراسیون نیز به خوبی این موضوع را درک کرده اند. اگر امروز به  رده پایه بپردازیم، قطعا در آینده شاهد تیمی قدرتمند در رده بزرگسالان خواهیم بود.

قهرمان پیشین بازی های آسیایی در پایان گفت: اینکه بارها و بارها در رقابت های جهانی و آسیایی شاهد درخشش جودوکاران ایرانی بوده ایم، یعنی ایران پتانسیل لازم را در این مورد دارد و باید از این پتاسنیل به بهترین نحو استفاده کرد. البته امیدوارم در این شرایط مسئولین ورزش کشور نیز دست از حمایت از این رشته برندارند و به مسئولین فدراسیون کمک کنند تا ضمن خروج از تعلیق بتوانند برنامه های داخلی را نیز به بهتر از گذشته انجام دهند.
انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: جودو تعلیق سرمربی مسئولین فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می‌گوید: قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی