Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه اتریش پس از دیدارهایش با مقامات بلندپایه ایران، تاکید کرد که رایزنی‌های صادقانه‌ای در تهران داشته است.

به گزارش ایسنا به نوشته نشریه استاندارد، الکساندر شالنبرگ وزیر امور خارجه اتریش که به تهران سفر کرده بود، خاطرنشان کرد که گفت‌وگوهای صادقانه‌ای با مقامات ایرانی داشته است.

شالنبرگ در ادامه گفت که در دیدارهایش با مقامات ایرانی درباره برجام، سیاست‌های منطقه‌ای ایران و فرصت‌های همکاری میان ایران با اتریش و اتحادیه اروپا بحث و رایزنی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امورخارجه اتریش همچنین بر لزوم برقراری تماس میان تهران و وین به منظور کمک به ایران برای مقابله با ویروس کرونا تاکید و خاطرنشان کرد که این پیشنهاد با پاسخ مثبت ایران مواجه شده است.

وی با بیان این‌که مسئله پناهجویان افغان از دیگر موضوعات مورد بحث در تهران بوده است، افزود: اتریش و اتحادیه اروپا خواهان حفظ توافق هسته‌ای و از خروج یک‌جانبه آمریکا از این توافق متاسف هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزیر امور خارجه اتریش برجام ایران و اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با «رتنو مارسودی» وزیر امور خارجه اندونزی ملاقات کرد.

گفتنی است، رئیس دستگاه دیپلماسی در اولین دیدار خود صبح امروز به وقت بانجول با سامح شکری، وزیر امور خارجه مصر دیدار و گفت و گو کرد.

کد خبر 6096527 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • دیدار گروسی با وزیر خارجه ایران
  • مدیران خودرو 777، میزبان سران اقتصادی آفریقا و ایران
  • رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد
  • اولین اظهار نظر مقامات اسرائیلی در خصوص حمله پهپادی این رژیم به اصفهان
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا/ اهتمام قاهره برای تداوم گفتگو با تهران
  • اهتمام ویژه «الازهر» مصر برای گفت‌وگوی بین مذاهب تهران و قاهره