Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:18:36 GMT

زشت‌ترین رنگ‌های دنیا کدامند؟

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۵۷۲۴

زشت‌ترین رنگ‌های دنیا کدامند؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در صدر لیست زشت‌ترین رنگ‌های جهان قهوه‌ای متمایل به سبزی است که به نام Opaque Couche شناخته می‌شود

و از آن برای کاهش انگیزه افراد به سیگار کشیدن استفاده می‌شود. اما واقعا چرا علم فکر می‌کند این رنگ اینقدر وحشتناک بد است؟

زشت‌ترین رنگ‌ها در دنیا را بشناسید

هدر هامفری متخصص طراحی داخلی می‌گوید: این رنگ ضرورتا زشت‌ترین نیست، مثلا من شلوار‌های زیادی با این رنگ دیده ام که خیلی قشنگ هم بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما وقتی مردم می‌خواهند رنگ انتخاب کنند معمولا به دنبال چیزی شاد می‌گردند تا حس خوبی دریافت کنند. این رنگ در مواقع حس مردگی و بی جانی دارد و نمی‌تواند کمکی به بهبود خلق و خو کند.

البته این تنها رنگی نیست که زشت شناخته شده و شما برای رنگ کردن دیوار‌های خانه تان از آن استفاده نمی‌کنید، بلکه نتایج این تحقیقات لیستی از رنگ‌هایی ارائه کرد که معمولا کسی مخصوصا برای خانه استفاده نمی‌کند.

هلویی کرکی

با اینکه این رنگ در دهه ۶۰ میلادی محبوب بوده، اما امروزه استفاده از آن در خانه به سرعت باعث می‌شود فضا حالتی قدیمی به خود بگیرد؛ و اگر بخواهیم از نظر روانشناسی رنگ‌ها توضیحش دهیم این رنگ می‌تواند در حجم کوچک (مثل لوازم تزئینی خانه) باعث بهبود خلق و خو شود، اما اگر بخواهید با این رنگ فضایی وسیع را بپوشانید اصلا جالب از کار در نخواهد آمد و تاثیرش روی روحیه برعکس است.

نارنجی پاپسیکل

رنگ برجسته‌ای است، اما نه برای دیوارها. فکرش را بکنید این رنگ را روی سطحی وسیع بکشید! واقعا خسته کننده می‌شود. همچنین تحقیقات نشان داده این طیف نارنجی باعث تحریک اشتها می‌شود پس به خاطر وزنتان هم که شده آن را روی دیوار‌های خانه امتحان نکنید.

زرد مشتعل

زرد‌های روغنی خیلی شاد هستند، اما کافیست زیادی درخشانشان کنید تا این رنگ شاد حالتی خشونت آمیز به خود بگیرد و افراد با قرار گرفت در فضایی با این رنگ احساس اضطراب و استرس کنند. همچنین غلبه این رنگ بیش از حد زیاد است که در دنیای رنگ‌ها غلبه بیش از حد برابر است با زشت بودن.

قرمز خشخاشی

رنگ قرمز براق خشونت آور است و این دقیقا خلاف آن حسی است که می‌خواهید در خانه داشته باشید. همچنین این رنگ در کنار صورتی سال‌ها پیش مد بوده.

صورتی پارفیت

رنگ‌های خاکی مانند این صورتی مات روشنایی را از اتاق می‌کشند. از آنجا که رنگ‌های براق باعث بهبود خلق و خو می‌شوند، رنگی بدون زرق و برق مانند این صورتی تاثیرشان کاملا برعکس است.

منبع: مهین بال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رنگ های جهان زشت ترین زشت ترین رنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید

آفتاب‌‌نیوز :

اینترمیامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا به مصاف نیویورک رد بولز رفت و با نتیجه پرگل ۲-۶ برابر این تیم به پیروزی رسید تا سه امتیاز مهم دیگر را هم در این فصل به دست آورده باشد.

مسی ستاره اول تیمش در این بازی بود و موفق شد یکی از شش گل اینترمیامی در این بازی را وارد دروازه حریف کند و پاس هر پنج گل دیگر را هم برای بازیکنان اینترمیامی ارسال کرد تا نمایشی خیره کننده و متفاوت را ارائه کرده باشد.

مارتینو پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همه گل‌ها در این بازی مهم بودند، اما لئو کاری تاریخی را با ارسال پنج پاس گل و به ثمر رساندن یک گل انجام داد. در عین حال نمی‌توانم سه گل سوارز و دو گل روخاس را هم فراموش کنم. هر دو گل روخاس خیلی زیبا بود، اما گل دوم او فوق‌العاده بود. با این حال، به‌خاطر جنبه تکنیکی لئو روی پاسی که ارسال کرد، گل قیچی برگردان سوارز را به‌عنوان گل محبوبم انتخاب می‌کنم.

مسی بازی‌های فوق‌العاده‌ای در بارسلونا و در طول دوران حضور من در این تیم داشت. اما من در عین حال بازی نیمه نهایی برابر پاراگوئه در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا را به‌خاطر دارم که او نتوانست گل بزند، اما بهترین بازیکن زمین بود. من همیشه این را گفته‌ام و شاید تکراری باشد، اما مسی همیشه کاری جدید انجام می‌دهد.

این که در یک بازی تیمت شش گل بزند و تو روی هر شش گل موثر باشی اتفاقی که شاید به سختی بتوانیم دوباره آن را ببینیم. او همیشه مهره موثری برای ما بوده است. امروز رابطه خوب و همکاری مسی و سوارز را در نیمه دوم مثل روز‌های قدیم دیدیم. این دو نفر در بازی بسیار موثر هستند.»

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • نماهنگ|حقانیت مرگ بر رژیم صهیونیستی
  • نماهنگ|شریک جرم
  • فیلم| سخنرانی باورنکردنی یک دانشجوی آمریکایی درمورد ایران/ایران مثل رگ‌های بدن در کل دنیا ریشه دوانده
  • ۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • نماهنگ/شریک جرم