Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:26:43 GMT

شهادت دو عضو جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در سوریه

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۶۰۶۴

شهادت دو عضو جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای از شهادت دو عضو این جنبش در سوریه در حمله بزدلانه رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر اساس این گزارش، این جنبش اعلام کرد که سلیم احمد سلیم و زیاد احمد منصور از مبارزان گروهان‌های قدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی در حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به دمشق به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهاد اسلامی تاکید کرد که این جنایت بزدلانه بیانگر شکست دشمن صهیونیستی و ناتوانی آن در مقابله با مبارزان گروهان‌های قدس در داخل فلسطین است.

جنبش جهاد اسلامی با اشاره به اینکه این جنایت هرگز مانع از ادامه مقاومت و مبارزات تا آزادسازی فلسطین نخواهد شد، تاکید کرد که این جنبش قطعاً این جنایت را پاسخ خواهد گفت.

کد خبر 4861454

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین سوریه جنبش جهاد اسلامی سوریه ایالات متحده آمریکا ادلب ترکیه ایران عراق روسیه رژیم صهیونیستی ویروس کرونا فلسطین معامله قرن عربستان سعودی دونالد ترامپ ارتش سوریه جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، منابع فلسطینی از حمله خمپاره‌ای قسام به نیروهای اشغالگر در نتساریم خبر دادند.

گردان‌ های قسام اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی را در محور نتساریم در جنوب شهر غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبیده است.

از سوی دیگر گردان های شهدای الاقصی نیز از حمله پایگاه زیکیم رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه کتائب شهدا الاقصی آمده است: مبارزان ما به همراه نیروهای شهید عمر القاسم و کتائب شهید عبدالقادر الحسینی، پایگاه زیکیم را هدف قرار دادند.

گفتنی است که گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و تل آویو برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم صهیونیستی حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • قدردانی جهاد اسلامی از جنبش‌های دانشجویی برای حمایت از غزه
  • جنایت علیه فلسطین وجدان دانشجویان غیر مسلمان را به درد آورده است
  • واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه
  • جنبش دانشجویی، سازمان استکباری آمریکایی-صهیونیستی را به هم ریخت
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید صهیونیست‌ها منجر به توافق نمی‌شود
  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه