Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یونیوز،​ زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت پیروزی انقلاب اسلامی در ایران کشتی نجات برای همه جنبش‌های اسلامی در جهان بود.

وی افزود: دکتر فتحی شقاقی در آن زمان درحال تحصیل در مقطع دکترا در قاهره بود و گروهی زیادی از برادران پس از سال‌ها تحصیل در سال پایانی تحصیل خودشان بودند و زمانی که انقلاب اسلامی در ایران به پیروزی رسید دکتر فتحی کتابی با عنوان الحل الاسلامی و البدیل راه حل اسلام و جایگزین منتشر کرد و در آن در مورد امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی نوشت بدون اینکه حتی یک ایرانی را ملاقات کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او آن کتاب را در مصر منتشر کرد و چاپ اول آن با تیراژ ۱۰ هزار نسخه در یک یا دو روز به فروش رسید و پس از آن به چاپ دوم رسید و به دنبال انتشار این کتاب در مصر بازداشت شد و پس از آن به غزه بازگردانده شد. مسئله مهم در اینجا این است که این رابطه وجود داشت، اما این رابطه بیشتر یک رابطه معنوی بود و به این رابطه به ارتباط او به درک اسلام و درک اسلامی مربوط می‌شد. من فکر می‌کنم دکتر فتحی حتی تا سال ۱۹۸۸ هیچ ایرانی را ندید.
وی اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی در طول جنگ علیه غزه پیگیر و در میدان حاضر بود. سلیمانی انقلاب فلسطین را از گروه‌هایی پنهان به ارتش قوی مبدل کرد.
زیاد نخاله گفت: شهید سلیمانی زمانی که فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب ایران را برعهده گرفت به دمشق آمد و با همه گروه‌های فلسطینی دیدار کرد و صحبت‌های آن‌ها را شنید و درباره همه دغدغه‌ها و مسائل فلسطین گفتگو کرد.
وی افزود: روابط جهاد اسلامی با سپاه پاسداران با تبعید دکتر فتحی شقاقی از فلسطین آغاز شد. روابط شهید شقاقی با امام خمینی (ره) روابطی معنوی بود.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت: جنبش جهاد اسلامی به انقلاب اسلامی ایران ایمان دارد و اندیشه آن روشن است و نماینده امت اسلامی و تاریخ اسلامی با ویژگی‌های یک انقلاب و ارزش‌ها و تمدت اسلامی است.
وی تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران کشتی نجات برای همه جنبش‌های اسلامی در جهان بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فلسطین اشغالی جنبش جهاد اسلامی زیاد النخاله انقلاب اسلامی جهاد اسلامی دکتر فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشرفت ایران در قدرت دفاعی و بازدارندگی، گفت: از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار سیدقاسم قریشی امروز در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان بسیج استان چهارمحال و بختیاری، ضمن گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: پاسداران در رسالت پاسداری خود پیمانی با خدا بستند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی با بیان اینکه الگوی ما در انقلاب اسلامی و پاسداری، حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت امیرالمؤمنین(ع) است، عنوان کرد: برای همین است که پاسداری از انقلاب و اسلام، مقدس است.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله قدرت دفاعی و بازدارندگی، پزشکی، علم و فناوری، پیشرفت بسیاری داشته است، گفت: به خاطر توان دفاعی مادی و معنوی به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح ایران باید افتخار کرد.

وی ادامه داد: در توان دفاعی و تسلیحات نظامی، از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

قریشی خاطرنشان کرد: اعتقاد و معنویت عامل مهمی در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • ریشه حمایت دانشجویان آمریکایی از غزه
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری