Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:53:09 GMT

اختصاص بیمارستان های ویژه بستری بیماران کرونا

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۶۰۸۷

اختصاص بیمارستان های ویژه بستری بیماران کرونا

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رضایی، در پایان نشست با مسئولان بیمارستان یاس، گفت: با توجه به شرایط کشور، همه بیمارستان‌های تابعه موظف هستند علاوه بر خدمات اورژانس، بخش‌هایی را هم برای بستری و خدمات دهی به بیمارانی در نظر بگیرند که موارد شدید کرونا در آنها مشاهده می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به ارزیابی‌هایی که در سطح وزارت بهداشت و دانشگاه انجام‌ شده است تصمیم بر این گرفته‌ شده که به‌ جای پراکندگی در کل سطح بیمارستان‌های تابعه مواردی که مبتلا به این ویروس و یا مشکوک به ابتلا هستند، «به‌ صورت متمرکز و با رعایت اولویت» بیمارستان‌هایی را کامل تخلیه کنیم و به این امر اختصاص دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی افزود: برحسب این سیاست ساختمان بازسازی شده مجاور بیمارستان یاس نخستین اولویت دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده که وارد این فاز خدمتی شود، به این صورت که کامل بتوانیم بیماران بستری را انتقال دهیم. همچنین مرجع پذیرش بیمارانی باشد که لازم است برای گرفتن خدمات بستری به این مرکز درمانی ارجاع داده می شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، در ادامه بابیان اینکه در این نشست تصمیمات خوبی برای تأمین نیروی انسانی متخصص و پرستار که در این مرکز باید ارائه خدمت کنند، گرفته شد، گفت: با مدیران گروه‌ها نیز هماهنگ شد پزشکانی که لازم است در وهله اول در گروه‌های تخصصی (طب اورژانس، بیهوشی، داخلی و عفونی) نیاز است را در این مرکز مستقر کنیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم این مرکز درمانی را به‌ عنوان بیمارستان کاملا اختصاصی به موارد مشکوک به کرونا تجهیز کنیم تا به بیماران مورد نیاز خدمات ارائه دهند.

کد خبر 4861456

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ویروس کرونا وزارت بهداشت سلامت مردان سازمان غذا و دارو داروسازی سعید نمکی کیانوش جهانپور دیابت تجهیزات پزشکی کنگره سوختگی ماسک طبی سرطان درمان ناباروری طرح غربالگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: در ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد، بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه متاسفانه دکتر سید احمد نصرالهی (جراح دندانپزشک) پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سید اسماعیل نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

همسر وی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود و با انجام لوله گذاری در نای نیاز به انتقال سریع به مرکز درمانی داشت، که خوشبختانه با موفقیت به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

 

دیگر خبرها

  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان