Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@07:06:41 GMT

فخری: سابریست‌ها کار بزرگی انجام دادند

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۶۳۱۵

فخری: سابریست‌ها کار بزرگی انجام دادند

سرمربی تیم شمشیربازی سابر ایران گفت: سابریست‌ها کار بسیار بزرگی انجام دادند و سهمیه تیمی المپیک ۲۰۲۰ توکیو را گرفتند و از بازیکنانم بسیار راضی‌ام.

پیمان فخری در گفت‌وگو با ایسنا پس از کسب سهمیه المپیک تیمی توسط تیم سابر ایران، بیان کرد: با وجود این‌که هنوز دو مسابقه دیگر به پایان کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو باقی مانده است اما توانستیم کار بزرگی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در جام جهانی لهستان توانستیم دو رقیب خود یعنی چین و ژاپن را شکست دهیم. همچنین تیم مجارستان را که نایب‌قهرمان جهان است و بازیکن قهرمان المپیک خود را در اختیار داشت، با اختلاف شکست دادیم. با کسب مقام پنجم در جام جهانی لهستان سهمیه المپیک خود را قطعی کردیم.

 

او ادامه داد: از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم. تمام برنامه‌های ما در بخش تیمی بود و خیلی خوب کار کردند. در بخش انفرادی، عابدینی فوق‌العاده بود و برابر   آپیتی از فرانسه که در دو گرندپری مونترال و مسکو طلا گرفته بود، با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ شکست خورد. علی پاکدامن نیز مصدومیت دستش مقداری تمرکزش را گرفت اما در رقابت‌های تیمی خوب کار کرد. برنامه ما برای قطعی کردن سهمیه تیمی بود و ان‌شاءالله از رقابت‌های آتی برای بهبود نتایج انفرادی تلاش می‌کنیم چون با گرفتن سهمیه تیمی دیگر فشار از روی ما برداشته شد.

 

سرمربی تیم ملی سابر در پاسخ به این پرسش که "چقدر امکان کسب مدال المپیک وجود دارد؟"، گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. نمی‌دانم خدا در تقدیر ما چه چیز نوشته است. با این‌حال ما زحمت خود را  می‌کشیم.

 

فخری در پاسخ به این پرسش که "برای آماده شدن جهت حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به چه امکاناتی نیاز دارید؟"، تصریح کرد: مشکل تدارکات و امکانات نداریم. ما در این زمینه برنامه‌ریزی خوبی کرده بودیم و وقتی به این عملکرد رسیدیم نشان می‌دهد برنامه خود را به خوبی انجام داده‌ایم. فدراسیون هم تمام تلاش خود را کرده است. در این مدت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم ما را حمایت کرده‌اند.
 

شمشیربازی پیمان فخری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شمشیربازی پیمان فخری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد

بازگشت محمدعلی گرایی به تیم ملی کشتی فرنگی ایران یعنی این که نماینده ایران در مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2024 در وزن 77 کیلو مشخص نیست و معلوم نیست از بین امین کاویانی نژاد، محمدرضا مختاری و محمدعلی گرایی، کدام کشتی گیر قرار است در المپیک حضور پیدا کند.

به گزارش طرفداری، برخلاف این ادعا که هر کس سهمیه المپیک گرفت خودش می تواند در المپیک حضور پیدا کند، در برخی اوزان شرایط اعضای تیم ملی کشتی در المپیک پاریس روشن نیست.

اگر فرض بر گرفتن سهمیه باشد، محمدرضا گرایی و حسن یزدانی سال قبل در مسابقات جهانی سهمیه المپیک را دریافت کرده اند اما هر 2 نفر باید در تورنمنت ها به میدان بروند و به خوبی کشتی بگیرند تا به مسابقات المپیک 2024 بروند.

بر این اساس باید گفت در مسابقات المپیک پاریس، فقط 4 نفر قطعا در تیم ملی کشتی ایران هستند: امیرحسین زارع، رحمان عموزاد، امین میرزازاده و هادی ساروی. البته به نظر می رسد حضور نفراتی مثل علیرضا مهمدی در 87 فرنگی و یونس امامی در 74 آزاد و بالاخره حضور امیرعلی آذرپیرا در 97 آزاد هم تقریبا قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد