Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور طرح نظارتی ویژه ایام نوروز ۹۹ از اول اسفند ۹۸ تا پایان ماه مبارک رمضان ۹۹ در دو عرصه کالایی و خدمات در سطح استان اجرا می‌شود.

"سالار حسین پور" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در راستای آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۹، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همراهی دستگاه‌هایی از جمله استانداری، اتاق اصناف مرکز استان، سازمان تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و نهادهای نظارتی دیگر، طرح‌ ویژه‌ نظارتی نوروز را در استان و سایر شهرستان ها اجرا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: در این طرح، همه واحدهای صنفی استان اعم از عرضه‌کنندگان کالا و واحدهای خدماتی به شکل ویژه زیر نظر بازرسان این سازمان قرار می‌گیرند و گزارش‌های دریافتی توسط آنان به سرعت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضای عمومی که در ایام پایانی سال وجود دارد هر ساله با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی مصرف کنندگان، جلوگیری از تخلفات احتمالی، رسیدگی به گزارشات مردمی که از طریق ستاد خبری بصورت تلفنی و حضوری دریافت می‌شود و همچنین بررسی دقیق و کارشناسی طرح نظارتی ویژه ایام نوروز، اجرا می‌شود.
حسین پور ادامه داد: همزمان با سراسر کشور طرح نظارتی ویژه ایام نوروز ۹۹ از اول اسفند ماه ۹۸ تا پایان ماه مبارک رمضان در استان برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: در بخش کالایی نظارت ما شامل کالاهای اساسی و ضروری مردم که در ایام پایان سال بیشترین تقاضا را دارند از جمله حبوبات، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، روغن نباتی، میوه بخصوص میوه طرح تنظیم بازار، آجیل و خشکبار، شیرینی‌جات، پوشاک، کیف و کفش، مواد شوینده و روغن موتور ماشین است.
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در بخش خدماتی هم نظارت ما بر شرکت‌های مسافرتی هوایی و زمینی و دفاتر فروش آنها، شرکت‌های حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی، فرهنگی، سیاحتی، زیارتی و اقامتی، غذاخوری‌ها رستوران‌ها صورت می پذیرد.
حسین پور افزود: علاوه بر اینها نظارت ویژه‌ای بر نحوه تامین، جذب، توزیع و نحوه قیمت گذاری میوه بخصوص میوه نرخ تنظیم بازار که دولت برای این ایام در نظر گرفته است انجام می‌شود.
وی اظهارکرد: نظارت ویژه بر مراکز نگهداری کالا، سردخانه‌ها و انبارها و بررسی میزان موجودی انواع کالا بخصوص کالاهای اساسی از دیگر برنامه‌های همکاران ما در ایام نوروز۹۹ است.
به گزارش ایسنا، رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلفات صنفی، مراتب را با سامانه ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان گزارش دهند تا به شکایات آنها در کوتاه ترین مدت رسیدگی شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نوروز99 طرح نظارتی اصناف كهگيلويه و بويراحمد کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان صنعت طرح نظارتی ویژه ایام نوروز نوروز ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

فرشید کرمی گفت: با هدف احیاء و زنده نگه داشتن ورزش باستانی و پهلوانی، ترویج و توسعه فرهنگ پهلوانی، تقویت روحیه فداکاری، جوانمردی و احیاء فضائل اخلاقی در بین دانش آموزان، طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد به اجرا درآمد. 


وی، گفت: در طرح شهید طوقانی با اجرای ورزش صبحگاهی با ضرب آهنگ ورزش زورخانه‌ای و در ذیل سند تحول بنیادین، تحقق ساحت‌های اعتقادی، اخلاقی و ساحت زیست بدنی دنبال می‌شود. 


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این طرح مراسم صبحگاهی در مدارس معین آغاز می‌شود گفت: استعدادیابی در حوزه ورزش زورخانه‌ای یکی از اهداف طرح شهید طوقانی است. 


فرشید کرمی با اشاره به اینکه در این طرح ۲۵ دانش آموز آموزش دیده مرشدی در مدارس حضور یافته و در مراسم صبحگاهی به دانش آموزان مدرسه مربوطه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی را آموزش می‌دهند افزود: این دانش آموزان آموزش دیده مرشدی از مدارس شهر‌های یاسوج، چرام و دهدشت هستند. 


وی، گفت: ورزش زورخانه‌ای یکی از هویت‌های ملی ما محسوب شده که در پرورش جسمی، روحی و معنوی و رشد تحصیلی دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود