Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جمعه پور گفت: درمان اعتیاد باید در محیطی آرام باشد و با استرس و به زور، نمی توان فرد معتاد را ترک کرد. تاریخ انتشار: 08:40 - 05 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۵۳۲

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، حمید جمعه پور معاون درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور در خبرگزاری میزان در پاسخ به این سوال که معتادان در فیلم ها و سریال ها، درست به تصویر کشیده می شوند؛ گفت: روش های درمان اعتیاد بسیار به روز شده اند و دیگر با استفاده از زور و با استرس نمی توان افراد را ترک داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دریافت اطلاعات بیشتر فیلم زیر را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ستاد مبارزه با مواد مخدر اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه

سرهنگ " حسین خواجه " روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در انتقال مواد مخدر از شهرستان عسلویه به استان‌های مرکزی این مهم به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی با اشاره به شناسایی خودرو حامل مواد مخدر در ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی عسلویه افزود: ماموران پس از مشکوک شدن به محموله کامیون باری حامل بار هندوانه آن را مورد بررسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی عسلویه تصریح کرد: در بازرسی دقیق از کامیون و محموله مقدار ۱۰۶ کیلوگرم موادمخدر تریاک که به‌صورت ماهرانه در ۱۳ عدد هندوانه جاسازی شده و در قسمت‌های مختلف بار پخش شده بود کشف شد.

خواجه، با بیان اینکه در این عملیات ۲ متهم دستگیر شد، یادآور شد: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی ادامه داد: وضعیت امنیت عسلویه پایدار و مطلوب است و در راستای آرامش مردم با هرگونه ناهنجاری برخورد قاطع می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • انتقاد ردبول از مرسدس در ماجرای جذب فرستاپن
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه