Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مواضع گروه مقاومتی جهاد اسلامی در نوار غزه و دمشق سبب شهادت ۲ نفر از اعضای این گروه شد. تاریخ انتشار: 08:47 - 05 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۶۵۱ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اواخر وقت روز یکشنبه، ۴ اسفند، مواضعی را در سوریه و نوار غزه هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش رویترز، پس از آن که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر حمله جنگنده‌های این رژیم را به مواضعی در سوریه و نوار غزه اعلام کرد، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد دو نفر از اعضای آن بر اثر حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. ضمن این که خبرگزاری رسمی سوریه از رهگیری موشک‌های صهیونیستی و انهدام آن‌ها خبر داد.  
ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه، ۵ اسفند، با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد جنگنده‌های این رژیم در پی عملیات هوایی جهاد اسلامی علیه اراضی اشغالی، مواضع این گروه را در نوار غزه و سوریه هدف قرار دادند.
در این بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی تاکید شده که مواضع این گروه مقاومت فلسطینی در نوار غزه و نیز در جنوب «دمشق» را مورد حمله قرار داده است.     بیشتر بخوانید: شلیک نزدیک به ۲۰ راکت از غزه به سمت اراضی اشغالی  حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه
ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته یکی از ساکنان نوار غزه را در امتداد حصار مرزی با اراضی اشغالی به شهادت رسانده بود. ویدئو‌های این جنایت در حالی منتشر شد که رژیم صهیونیستی مدعی است این فرد عضو گروه مقاومتی جهاد اسلامی بوده و در حین کارگذاشتن بمب هدف قرار گرفته است.  
در پی انتشار این خبر، مقام‌های بهداشت و درمان فلسطین اعلام کردند: «۲ فلسطینی دیگر نیز بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت گروهی از مردم منطقه زخمی شدند.» این امر سبب شد تا جهاد اسلامی موجی از موشک‌ها را از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک کنند.
آژیر‌های هشدار در اراضی اشغالی در پی این عملیات تلافی جویانه به صدا در آمد. هنوز گزارشی از خسارات و تلفات این عملیات موشکی جهاد اسلامی علیه جنوب اراضی اشغالی اعلام نشده است.  
بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی در پی آن صادر شد که رسانه‌های رسمی سوریه اعلام کردند: «سامانه پدافند هوایی این کشور اهداف خصمانه را بر فراز مشق، پایتخت سوریه رهگیری کرد. دولت سوریه پاسخ مکفی به این اقدام را خواهد داد.»
منابع پزشکی از زخمی شدن دست‌کم ۴ فلسطینی به دلیل یورش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به «رفح» و «خان یونس» در نوار غزه و اصابت ۱۸ موشک به این مناطق خبر می‌دهند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نوار غزه رژیم صهیونیستی نوار غزه حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی ارتش رژیم صهیونیستی اراضی اشغالی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، مقاومت فلسطین باز هم شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را موشک‌باران کرد.

بر این اساس گردان‌های «المجاهدین» از حمله موشکی خود به «ناحال عوز» و شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه خبر داد.

منابع خبری ضمن تایید این خبر اعلام کردند که شهرک‌های صهیونیست‌نشین «سدیروت»، «ایبیم» و «نیرعام» در اطراف نوار غزه هدف حمله موشکی قرار گرفته‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که این موشک‌ها از شمال نوار غزه شلیک شده‌اند. این منابع اذعان کردند که یکی از این موشک‌های شلیک‌شده به صورت مستقیم به یکی از ساختمان‌های شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت» برخورد کرده و موجی از ترس و وحشت را در میان صهیونیست‌ها در پی داشته است.

کمی پیش‌تر نیز گردان‌های المجاهدین اعلام کرد که همزمان با سالگرد شهادت «عمر ابوشریعه» (ابوحفص) بنیان‌گذار این گردان‌ها، شهرک صهیونیستی «بئیری» را موشک‌باران کرده است.

پیش از این نیز مبارزان گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین)، سدیروت و نیرعام و شهرک‌های اطراف غزه را هدف حمله‌های راکتی قرار دادند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها با نظامیان صهیونیست که به شرق جحر الدیک در مرکز غزه رخنه کرده بودند، مقابله کرده است.

این حمله‌ها در حالی انجام می‌شود که رژیم صهیونیستی ۲۰۱ روز است نقاط مختلف نوار غزه را آماج حمله قرار داده است و ویرانی‌های گسترده‌ای را در این باریکه ایجاد کرده است. موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین نشانگر آن است که رژیم صهیونیستی با وجود این حجم از وحشی‌گری نتوانسته از قدرت مقاومت فلسطین بکاهد و آن را از میان ببرد.

کد خبر 6088071

دیگر خبرها

  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • سابقه گسترده همکاری‌های اردن با رژیم صهیونیستی
  • حمایت از رژیم صهیونیستی برای حکومت اردن امری حیاتی است 
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • هنوز در خیابان‌های دمشق از پاسخ ایران به اسراییل حرف می‌زنند!