Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:32:05 GMT

«هم‌گناه» به شبکه نمایش خانگی آمد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۶۶۲۴

«هم‌گناه» به شبکه نمایش خانگی آمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، «هم‌گناه» اولین ساخته مصطفی کیایی برای شبکه نمایش خانگی یکی از پربازیگرترین سریال‌های خانگی است که فیلمنامه آن را محسن کیایی و علی کوچکی نوشته‌اند و مصطفی کیایی در اولین تجربه کارگردانی برای شبکه نمایش خانگی این سریال را ساخته و از امروز دوشنبه ۵ اسفندماه در فیلیمو، نماوا و پلتفرم دانلود سلام سینما توزیع می‌شود و پخش نسخه فیزیکی سریال در سراسر کشور بر عهده شرکت پخش هنر اول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان «هم‌گناه» آمده است: خانواده صبوری خانواده‌ای بزرگ و قدیمی است که سال‌ها است در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آن‌ها در خانه‌ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند تا اینکه ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند.

«هم‌گناه» یکی از پربازیگرترین سریال‌های نمایش خانگی است که با حضور بازیگرانی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مهدی پاکدل، پدرام شریفی و حبیب رضایی با حضور مسعود رایگان، رویا تیموریان، افسانه چهره‌آزاد، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، سوگل خلیق، مارال بنی‌آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، حسین امیدی، شیرین اسماعیلی، مرتضی آقا حسینی، محمد موحدنیا، محمد رسول صفری، آی‌تک جاویدنژاد، با معرفی ساقی حاجی‌پور و فرانک کلانتر و نقش‌آفرینی هنگامه قاضیانی در نقش لیلا به شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.

کد خبر 4861491 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی کیایی شبکه نمایش خانگی سریال ایرانی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر تئاتر ایران دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر فیلم سینمایی موسیقی ایرانی جشنواره موسیقی فجر کارگردان تئاتر کنسرت موسیقی بازیگر سینما سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شبکه یک سیما سریال ایرانی موسیقی پاپ شبکه نمایش خانگی هم گناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش بامزه دختر محسن کیایی در حین خوردن سیرابی (فیلم) واکنش محسن کیایی و شبنم مقدمی به اجرای آهنگی از محسن یگانه (فیلم) رونمایی از اسم مخفی سید جواد هاشمی در برنامه صداتو (فیلم)

دیگر خبرها

  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم)
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی
  • پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟