Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرصت قانونی ۳ ماهه دولت به‌منظور معرفی وزیر پیشنهادی خود به مجلس شورای اسلامی برای به دست گرفتن سکان وزارت جهاد کشاورزی تمام شد؛ البته روز قبل علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد که رئیس جمهور در نامه‌ای به مجلس کاظم خاوازی را  به‌عنوان وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظم خاوازی کیست؟

کاظم خاوازی متولد ۱۳۴۷، متاهل و دارای دو فرزند است. خاوازی لیسانس کشاورزی (خاک‌شناسی) خود را در سال ۱۳۷۰ از دانشگاه شیراز کسب کرد؛ همچنین فوق لیسانس همین رشته را در سال ۱۳۷۴ از دانشگاه تربیت مدرس و نیز دکترای این رشته را در سال ۱۳۸۲ از دانشگاه تربیت مدرس اخذ کرد. او استاد تمام پایه ۲۸ و در حال حاضر معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی است.

خاوازی پیش از این مسئولیت‌هایی نظیر معاون ترویج سازمان و سرپرست مؤسسه آموزش و ترویج کشاورزی، معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات، رئیس مؤسسه تحقیقات خاک و آب کشور، معاون تحقیقاتی مؤسسه تحقیقات خاک و آب، معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی مؤسسه تحقیقات آب و خاک، رئیس بخش تحقیقات بیولوژیک خاک و رئیس ایستگاه تحقیقات خاک و آب کرج بوده است.

کاظم خاوازی کسی است که دانش فنی تولید مایه تلیقح سویا و در نتیجه جلوگیری از واردات آن به ایران را ثبت و همچنین او فرمولاسیون ماده حامل تولید کود‌های بیولوژیک که منجر به توسعه تولید چنین کود‌هایی در ایران شد را ثبت کرده است.

سوابق مدیریتی و اجرایی خاوازی

از سوابق و اقدامات مدیریتی و اجزایی او می‌توان به مواردی همچون عضو مدعو فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، مجری طرح ملی نظام نوین ترویج کشاورزی کشور، راه‌اندازی مرکز ثبت و کنترل کیفی مواد کودی در کشور، مجری برنامه‌ای اقتصاد مقاومتی، شرکت‌های دانش‌بنیان و انتقال یافته‌های تحقیقاتی به عرصه، مجری برنامه اقتصاد مقاومتی آموزش بهره‌برداران از طریق رسانه جمعی، مجری مسئول طرح ملی حمایت و پشتیبانی شرکت‌های فنی و مشاوره‌ای بخش کشاورزی اشاره کرد.

افزون بر این خاوازی تاکنون بیش از ۱۵۰ مقاله در مجلات علمی و پژوهشی، معتبر داخلی و خارجی چاپ کرده مجری و همکاری بیش از ۱۰۰ طرح پژوهشی در سطح ملی و مؤسسه‌ای بوده و بیش از ۱۲۰ مقاله در همایش‌های علمی معتبر داخلی و خارجی چاپ کرده و راهنمایی و مشاوره بیش از ۵۰ عنوان و رساله دکتری را عهده‌دار شده و سه عنوان کتاب تألیف و ترجمه کرده است. او همچنین مدرس دانشگاه‌های معتبر داخلی در سطح دکتری و کارشناسی ارشد بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور وزیر جهاد کشاورزی حسن روحانی مجلس شورای اسلامی کاظم خاوازی کاظم خاوازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز چهارشنبه در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد.

سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علی خطیر و رضا درویش مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به همراه نمایندگان کنسرسیوم‌های بانکی و پتروشیمی، از حضار در این مراسم بودند.

پیش از این در بازار فرابورس، سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی شامل ۶ بانک و باشگاه استقلال نیز به کنسرسیوم پتروشیمی زیر نظر هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده‌اند.

در حاشیه این واگذاری مجری مراسم به شوخی در مورد این واگذاری به مالکان جدید گفت: دیگر راه برگشتی نیست و وارد دنیایی شدید که هیچ پیش‌بینی از آن ندارید. خدا به دادتان برسد!

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899042

دیگر خبرها

  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس
  • گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور 
  • افزایش تولید ۹ میلیون تنی محصولات کشاورزی در دولت سیزدهم
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • افزایش ۹ میلیون تنی تولید گندم در دولت سیزدهم
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • برداشت ملون و جانا از مزارع جنوب فارس