Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@00:01:27 GMT

حدادی‌فر: گل اول استقلال آفساید بود

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۶۸۰۹

 قاسم حدادی‌فر پس از شکست ۲ بر یک ذوب‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت: باید بگویم که بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول آنچنان خوب نبودیم، ولی در نیمه دوم روی بازی تسلط داشتیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم، ولی متأسفانه سه امتیاز بازی را از دست دادیم.

اخبار ورزشی- کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن همچنین خاطر نشان کرد: گل اول استقلال آفساید بود و ما اعتراض داشتیم، ولی در نهایت سه امتیاز را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید کار کنیم تا در هفته‌ بعد و بازی آینده این نتیجه را جبران کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال فوتبال استقلال ذوب آهن فوتبال حدادی قاسم حدادی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید

آفتاب‌‌نیوز :

اینترمیامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا به مصاف نیویورک رد بولز رفت و با نتیجه پرگل ۲-۶ برابر این تیم به پیروزی رسید تا سه امتیاز مهم دیگر را هم در این فصل به دست آورده باشد.

مسی ستاره اول تیمش در این بازی بود و موفق شد یکی از شش گل اینترمیامی در این بازی را وارد دروازه حریف کند و پاس هر پنج گل دیگر را هم برای بازیکنان اینترمیامی ارسال کرد تا نمایشی خیره کننده و متفاوت را ارائه کرده باشد.

مارتینو پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همه گل‌ها در این بازی مهم بودند، اما لئو کاری تاریخی را با ارسال پنج پاس گل و به ثمر رساندن یک گل انجام داد. در عین حال نمی‌توانم سه گل سوارز و دو گل روخاس را هم فراموش کنم. هر دو گل روخاس خیلی زیبا بود، اما گل دوم او فوق‌العاده بود. با این حال، به‌خاطر جنبه تکنیکی لئو روی پاسی که ارسال کرد، گل قیچی برگردان سوارز را به‌عنوان گل محبوبم انتخاب می‌کنم.

مسی بازی‌های فوق‌العاده‌ای در بارسلونا و در طول دوران حضور من در این تیم داشت. اما من در عین حال بازی نیمه نهایی برابر پاراگوئه در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا را به‌خاطر دارم که او نتوانست گل بزند، اما بهترین بازیکن زمین بود. من همیشه این را گفته‌ام و شاید تکراری باشد، اما مسی همیشه کاری جدید انجام می‌دهد.

این که در یک بازی تیمت شش گل بزند و تو روی هر شش گل موثر باشی اتفاقی که شاید به سختی بتوانیم دوباره آن را ببینیم. او همیشه مهره موثری برای ما بوده است. امروز رابطه خوب و همکاری مسی و سوارز را در نیمه دوم مثل روز‌های قدیم دیدیم. این دو نفر در بازی بسیار موثر هستند.»

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • ۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • شرایط عجیب سردار؛ نه رم او را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • نه رم سردار را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند