Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: لازم می‌دانم از حضور عزتمند ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه و اهتمام این ملت به مشارکت در انتخابات سپاسگزاری کنم. مردم با مشارکت خود در پای صندوق‌های رای رکن اصلی مردم‌سالاری را سامان بخشیده و با انتخاب نمایندگان خود بخش مهمی از مسیر اداره کشور را برای چهار سال آینده مشخص کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به منتخبین محترم تبریک می‌گویم و از همه کاندیداها که در این فریضه ملی مشارکت کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم عزیزان با توجه به شرایط حساس کشور در جهت تحقق خواسته‌های ملت همت بگمارند. از رهبری معظم انقلاب که با رهنمودهای خود همگان را به انجام این فریضه ملی دعوت کرده‌اند تشکر می‌کنم.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از زحمات هیات‌های اجرایی، هیات‌های نظارت، وزارت کشور، فرمانداران، استانداران و بخشداران قدردانی کرده و از زحمات نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و نیروهای مسلح در برقراری امنیت انتخابات تشکر می‌کنم همچنین از رسانه‌های گروهی نیز قدردانی می‌کنم. برای همکارانی که توفیق خدمت مجدد را پیدا کردند آرزوی خدمت بیشتر به ملت را دارم و برای همکارانی که امکان خدمت مجدد را پیدا نکردند در سایر عرصه‌ها توفیقاتی را آرزومندم.

علی لاریجانی با اشاره به موضوع شیوع ویروس کرونا در کشور بیان کرد: از ملت ایران تقاضا دارم در بحث مبارزه با ویروس کرونا دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با این امر را با دقت رعایت کنند. دستگاه‌های حکومتی نیز موظف هستند به مصوبات این ستاد که از پشتیبانی شورای عالی امنیت ملی برخوردار است، عمل کند، چرا که این موضوع به سلامتی مردم مربوط می‌شود. از کمیسیون بهداشت می‌خواهم مستمرا موضوع را زیر نظر داشته باشند.

رئیس مجلس گفت: کمیسیون عمران نیز در خصوص زلزله آذربایجان غربی پیگیری لازم را داشته باشد تا دستگاه‌های اجرایی به سرعت به کمک زلزله‌زدگان بشتابند. لازم است این دو کمیسیون گزارش کار خود را به مجلس شورای اسلامی ارائه کنند.

وی در پایان فوت والده بنایی نماینده گناباد و درگذشت والده احمد انارکی نماینده رفسنجان را تسلیت گفته و برای آن دو مرحومه از درگاه رحمت ایزدی درجات عالیه را تقاضا کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا لاریجانی زلزله آذربایجان کرونا کرونا در ایران کرونا ویروس جلوگیری از شیوع کرونا انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عباس علی آبادی، وزیر صمت دیروز درکمیسیون اصل ۹۰ مجلس در خصوص افزایش قیمت پژو پارس گفت: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

در حقیقت علی آبادی عملا شورای رقابت را مسئول شرایط ایجاد شده برای متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو عنوان دانست.

این در حالی است که سپهر دادجوی توکلی، سخنگوی مرکزی ملی رقابت به مهر گفت: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده. بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند. نهادهایی هم که تنظیم گر فنی هستند بر اساس دستورالعمل و فرمولی که شورای رقابت داده قیمت خودرو را محاسبه و ابلاغ می‌کنند.

وی افزود: اکنون طبق همین روالی که از انتهای سال ۱۴۰۱ وجود داشت، همچنان طبق دستورالعمل شورای رقابت، وزارت صمت قیمت خودرو را محاسبه می‌کند که قیمت تمام شده در سازمان حمایت به عنوان متولی متخصص انجام و ابلاغ می‌شود.

ان فروشی خودروسازان گفت: ۲ هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آنها مربوط به گران فروشی است. شورای رقابت باید به عنوان ناظر بر دستورالعمل به این موضوع ورود کند. نهادهای دیگر مانند سازمان حمایت، سامانه ۱۲۴ و تعزیرات هم به موضوع ورود و بررسی کرده اند.

وی تاکید کرد: به اکثر این شکایات رسیدگی و حکم صادر شده. در مراجع قضائی هم همچنان در حال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور