Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز بیماران خاص خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه از سال آینده دو فلوشیپ نازایی برای ارائه خدمات در این مرکز مستقر می‌شوند، گفت: با راه‌اندازی این مرکز، نیازی به اعزام متقاضیان به استان‌هایی مثل یزد و مشهد نخواهد بود.

هادی دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: مرکز درمان ناباروری استان خراسان‌جنوبی از سال 96 راه‌اندازی شده که تاکنون بیش از یک هزار و 726زوج نابارور به آن مراجعه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خدمات قابل ارائه به زوجین نابارور را شامل مشاوره بالینی، اورولوژی، زنان، سونوگرافی، آزمایشگاه جنین‌شناسی و عمل IUI اعلام کرد و بیان داشت: در میانگین کشوری از هر 15 زوج، یک زوج با روش IUI درمان آن‌ها موفقیت‌آمیز است.

رئیس مرکز بیماران خاص خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه مرکز درمان ناباروری خراسان‌جنوبی با هزینه‌کرد بیش از سه میلیارد تومان فعال و فقط بخش IVF به‌دلیل نبود فوق تخصص نازایی غیرفعال است، مطرح کرد: در این مرکز پنج متخصص زنان، سه نفر ماما، چهار نفر کارشناس علوم آزمایشگاهی و یک دکترای ژنتیک فعالیت می‌کنند.

دهقانی در خصوص نبود فلوشیپ فوق تخصص نازایی در این مرکز، عنوان کرد: دو نفر متخصص در حال گذراندن دوره تخصصی هستند که با حضورشان در مرکز درمان ناباروری استان خدماتی همچون IVF، اهدای تخمک و سایر موارد نیز در این مرکز انجام خواهد شد.

وی با اعلام اینکه از سال آینده دو فلوشیپ نازایی برای ارائه خدمات در این مرکز مستقر می‌شوند، مطرح کرد: با راه‌اندازی این مرکز، نیازی به اعزام متقاضیان به استان‌هایی مثل یزد و مشهد نخواهد بود و تمام خدمات تخصصی نازایی در خراسان‌جنوبی انجام خواهد شد.

رئیس مرکز بیماران خاص خراسان‌جنوبی از تولد 66 نوزاد در مرکز ناباروی استان خبر داد و مطرح کرد: از این تعداد، 32 نوزاد در سال گذشته و 34 نوزاد در سال جاری متولد شده‌اند.

دهقانی با اشاره به بسته حمایتی دولت از زوج‌های نابارور، بیان داشت: 85 درصد هزینه‌ها را دولت و مابقی را زوج‌ها پرداخت می‌کنند و برای افراد زیر پوشش کمیته امداد و بیمه برکت هم تمامی خدمات ارائه شده رایگان است.

انتهای پیام/69039/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی ناباروری دهقانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند زوج های نابارور خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند بعلت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور "چاهداشی به دهسلم" فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.

سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری به ۳ سال رسیده است
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • باران و سیلاب سراسر خراسان جنوبی را فرا گرفت
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد