Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران با اشاره به برخورد شدید با گرانفروشی و احتکار ماسک طبی گفت: با متخلفان احتکار و گرانفروشی ماسک طبی برخورد شدید می گردد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، احمد جعفری نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران با اشاره به برخورد شدید با گرانفروشی و احتکار ماسک طبی گفت: تیم ویژه گشت‌های مشترک برای بازرسی از داروخانه‌ها تشکیل شده است و مردم هرگونه تخلف را به شماره تلفن ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ بازرسی اداره صنعت گزارش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در رابطه با افزایش تقاضای مردم برای خرید ماسک طبی اظهار کرد: برای مقابله با هرگونه احتکار و گرانفروشی ماسک طبی، ژل ضدعفونی کننده و سایر اقلامی که مردم برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به دنبال تهیه آن هستند، بازرسی از داروخانه‌ها تشدید شده است.

 

جعفری نسب با بیان اینکه تیم ویژه‌ای برای این کار تشکیل شده است، تصریح کرد: گشت‌های مشترک با چندین دستگاه از جمله شبکه بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان غذا و دارو، اداره صنعت و پلیس امنیت اقتصادی، بازرسی از داروخانه‌ها را آغاز کرده‌اند.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران ادامه داد: بازرسی از داروخانه‌ها در شیفت‌های صبح، عصر و شب انجام می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به شدت برخورد خواهد شد.

 

جعفری نسب بیان کرد: با توجه به اینکه احتمال احتکار در انبارها وجود دارد، در حال هماهنگی با سازمان‌های مربوطه هستیم تا ضمن بازرسی از انبارها، با هرگونه احتکار و گرانفروشی برخورد شود.

 

وی از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف را به شماره تلفن ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ بازرسی اداره صنعت گزارش دهند و گفت: مردم ضمن رعایت اصول بهداشتی، اطلاعات خود را در رابطه با بیماری کرونا بیشتر کنند چراکه ماسک تأثیر زیادی برای مقابله با این ویروس ندارد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمبود ماسک ویروس کرونا احتکار بازرسی از داروخانه ها تعزیرات حکومتی برخورد شدید ماسک طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک خودرو در استان خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یدالله ملکی با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت‌طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها به‌منظور برخورد ایجاد ثبات در بازار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجرا می‌شود.

 ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی از جمله اهداف طرح نظارتی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو