Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد پیشتاز دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت اگر در انتخابات ۲۰۲۰ پیروز شود هر کاری که ممکن باشد انجام خواهد داد تا صلح را در خاورمیانه برقرار کند.

به گزارش مشرق، «برنی سندرز» نامزد پیشتاز دموکرات‌ها برای انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا گفت هر کاری که ممکن باشد انجام خواهد داد تا صلح را میان فلسطینیان و اسرائیل ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که این موضوع را در پیامی در توئیتر مطرح می‌کرد، افزود: «مردم اسرائیل حق زندگی در صلح و امنیت را دارند همانطور که مردم فلسطین نیز چنین حقی را دارند. من نگران برنامه کاری شورای امور عمومی آمریکا و اسرائیل (ایپک) برای مقاماتی هستم که قرار است در این کنفرانس حضور یابند و به ابراز دیدگاه تعصب گرایانه و مخالف با حقوق اولیه مردم فلسطین بپردازند.»

بیشتر بخوانید:

ترامپ: «آدام شیف» فاسد و «برنی سندرز» دیوانه است ترامپ: برنی دیوانه در ایالت نوادا وضع خوبی دارد

سندرز گفت که به همین دلیل قصد ندارد در این کنفرانس حضور پیدا کند.

این سناتور ایالت ورمونت اضافه کرد: «به عنوان رئیس‌جمهور،‌ من از حقوق اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها حمایت خواهم کرد و هر آنچه را که ممکن باشد انجام خواهم داد تا صلح و امنیت را به منطقه بیاورم.»

سندرز در رقابت‌های درون‌حزبی دموکرات‌ها با اختلافی قابل توجه پیشتاز است. وی در سیاست خارجی شعار پایان دادن به جنگ‌های بی‌پایان آمریکا و گفت‌وگو با رقبا را مطرح کرده و در مورد غرب آسیا نیز گفته است که واشنگتن باید عربستان سعودی و ایران را به سمت گفت‌وگو و حل اختلافات دوجانبه سوق دهد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا فلسطینیان عربستان سعودی واشنگتن خاورمیانه فلسطین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آمریکا آسیا برنی سندرز توئیتر اسرائیل ایران آیپک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست

سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی یادآور شد که انتقاد از جنایت های غزه ارتباطی با یهودی ستیزی ندارد.

به گزارش مشرق، سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت: اسرائیل سعی می کند تظاهرات ضدجنگ در غزه را به یهودی ستیزی نسبت دهد.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نه آقای نتانیاهو. یادآوری اینکه در مدت کمی بیش از شش ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزارنفر زخمی کرده که ۷۰ درصد آنها را زنان و کودکان هستند، این یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • پاسخ برنی سندرز به فرافکنی نتانیاهو
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو: ۳۴ هزار نفر را در غزه کشته‌اید
  • انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو
  • سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود