Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری موظفند نسبت به عملیات ضدعفونی سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی در شهرهای استان هر چه سریع‌تر اقدام کند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز باید برای ضدعفونی کردن مراکز تجمیع جمعیت استان اقدام لازم را در زمان ممکن انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی تصریح کرد: تا اطلاع بعدی برگزاری هرگونه گردهمایی، جلسه‌های عمومی، تجمع، همایش و همچنین دعوت از میهمانان ملی و بین‌المللی در چهارمحال و بختیاری ممنوع است.

وی یادآور شد: اعزام دانش‌آموزان، دانشجویان و گروه‌های دیگر به اردوهای راهیان نور و یا هر برنامه عمومی دیگر ممنوعیت دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تاکنون هیچ موردی از ابتلای افراد یه کرونا ویروس در این استان ثابت نشده است.

وی گفت: در بیمارستان هاجر شهرکرد یک بخش با ظرفیت ۱۵۰ نفر و امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی آموزش دیده برای مقابله با کرونا ویروس آماده شده است.

عباسی تاکید کرد: در صورت نیاز، آمادگی تجهیز بخش‌هایی در بیمارستان‌های بروجن، فرخ‌شهر و و دیگر نقاط چهارمحال و بختیاری برای مقابله با کرونا ویروس وجود دارد.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی‌ماه) در چین شروع شد، به ۲۴ کشور جهان شماری نیز سرایت کرده است.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از دست دادن‌های مکرر از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری اقبال عباسی ویروس کرونا استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری

دریافت 36 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین نمایشگاه کار امروز یک شنبه در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

کد خبر 6097653

دیگر خبرها

  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها