Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین گردهمایی جذب ایده تفریحات و بازی‌های دریایی از سوی موسسه آموزشی علوم و فنون کیش با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، مرکز نوآوری و موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، اولین گردهمایی جذب ایده تفریحات و بازی‌های دریایی روز چهارم اسفندماه با حضور مسئولین و مشارکت کنندگان در این رویداد در محل مرکز نوآوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین گردهمایی با محوریت تفریحات ساحلی و دریایی با رویکرد گردشگری، حوزه سلامت و ورزش‌های دریایی، طراحی وسایل بازی خلاقانه برای تمام سنین انجام شد.

امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم به عنوان سخنران و عضو کمیته داوران در خصوص برگزاری این رویداد گفت: جزیره کیش با ۵۴ کیلومتر فضای تفریحات دریایی و ساحلی دارای ۳۰ کلوپ تفریحات دریایی و ۶۴۰ شناور است که باعث جذب گردشگر به این منطقه می‌باشد. این تعدد کلوپ‌ها به لحاظ وجود سایت‌های بکر و مرجانی است که موجب شده عنوان زیباترین سواحل در منطقه به جزیره کیش برسد.

امیری خراسانی در ادامه بیان کرد: جزیره کیش سال آینده با راه اندازی سایت غواصی مصنوعی به عنوان هفتمین دارنده سایت غواصی مصنوعی جهان معرفی خواهد شد. باتوجه به این که ماهیانه بیش از ۵۰ هزار گردشگر از تفریحات دریایی استفاده می‌کنند این اتفاق مثبت موجب اشتغال زایی نزدیک به ۲۰۰۰ نفر در این زمینه شده است.

وی در ادامه از راه اندازی رشته کایت بردینگ به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی که در المپیک ۲۰۲۴ حضور خواهد داشت خبر داد و اظهار داشت: با رونق این رشته به صنعت گردشگری کمک شایانی خواهد شد و انشاالله با تربیت ورزشکاران خبره در این رشته بتوانیم در المپیک حضور داشته باشیم.

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در ادامه خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط آب و هوایی کیش و وزش بادهای ساحلی می‌توان رشته‌های بادبانی را نیز فعال کرد به طوری که گردشگران بتوانند علاوه بر روز در شب نیز از این تفریحات استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش جزیره کیش موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش موسسه ورزش و تفریحات سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بلوری‌نوین بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ هزار نفر از شهروندان همدانی در ورزش شهروندی شهرداری مشارکت کردند.

وی افزود: در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ورزش صبحگاهی، ژیمناستیک، هندبال، دارت، تیراندازی با کمان، تکواندو، کاراته و بازی‌های بومی محلی مسابقات و جشنواره‌های متعددی برگزار شد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به درخشش در مسابقات کلانشهرها گفت: در رشته فوتبال مقام دوم، مسابقات دارت مقام سوم، پینگ‌پونگ مقام سوم، کشتی مقام سوم و در مجموع در کلانشهرهای کشور شهرداری همدان مقام چهارم کشور را کسب کرد.

بلوری‌نوین خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان در کشور یکی از قطب‌ها و الگویی برای تمام استان‌ها است.

وی با اشاره به آکادمی‌های باشگاه شهرداری همدان بیان کرد: ما در ۴ رشته فوتبال، کاراته، کشتی و کبدی فعال است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در رشته فوتبال هادی گل‌محمدی از مربیان شاخص استان به عنوان مدیر آکادمی و در کشتی حسین بختیاری به این پست منصوب شدند.

بلوری‌نوین با اشاره به اختتامیه مسابقات ورزش شهروندی شهرداری همدان در سال ۱۴۰۱ گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با تولد امام رضا (ع) اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین همزمان افتتاحیه ورزش شهروندی در سال ۱۴۰۲ با نام شهروند قهرمان برگزار می‌شود.

کد خبر 6098285

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی شود
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • هوش مصنوعی نمی‌تواند جای پزشک را بگیرد
  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی‌شود
  • هوش مصنوعی جایگزین پزشک نمی‌شود
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • دیدنی‌های رایگان دبی؛ معرفی تفریحات رایگان دبی
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه