Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان راور با اشاره به وقوع زلزله ۴.۹ریشتری در این شهرستان گفت: خوشبختانه این زمین‌لرزه هیچ خسارتی نداشته است.

مالک اژدری فرماندار راور کرومان، با اشاره به وقوع زلزله‌ای به‌بزرگی ۴.۹ ریشتر در شهرستان راور اظهار داشت: این زمین‌لرزه ساعت ۴ و ۳ دقیقه و ۴۶ ثانیه بامداد امروز حوالی راور در استان کرمان را لرزانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه این زلزله در عمق ۱۰کیلومتری زمین به‌وقوع پیوسته افزود: کانون این زمین‌لرزه در طول جغرافیایی ۵۶.۶ و عرض جغرافیایی ۳۱.۲۶ ثبت شده است.

فرماندار راور با بیان اینکه کانون این زمین‌لرزه در ۱۹کیلومتری راور، ۲۳ کیلومتری کیانشهر و ۳۴کیلومتری کوهبنان بوده است گفت: ارزیابی‌های اولیه انجام شده و خوشبختانه هیچ خسارت جانی و مالی از این زمین‌لرزه تاکنون گزارش نشده است.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زلزله زلزله کرمان راور زمین لرزه زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد

سروان وفادار گفت: به دنبال اطلاع از آتش گرفتن یک دستگاه کامیون در محور فهرج ـ زاهدان، آتش‌نشانی، عوامل راهداری و پلیس راه فهرج به محل وقوع حادثه اعزام شدند که بدین ترتیب آتش پس از چند دقیقه مهار شد و از خسارت به خودرو‌های عبوری و انسداد مسیر جلوگیری شد.

وی افزود: در این حادثه کانتینر کامیون به همراه بار آن که بیسکویت بود بطور کامل در آتش سوخت؛ ولی خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.

رئیس پلیس راه فهرج ـ زاهدان تصریح کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در کرمان
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • قلعه خواجه لرزید
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور