Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون معتمدیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی کشور در سال ۹۸ دانست و افزود: رسانه ها از نیمه دوم امسال به صورت جدی و مستمر درگیر انتخابات و اطلاع رسانی این رویداد مهم ملی بودند.

او با بیان اینکه رسانه ها اطلاع رسانی های به موقع و دقیقی در مراحل مختلف انتخابات به مردم داشتند، گفت: این اطلاع رسانی ها منجر به تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابی آگاهانه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از تلاش های همه رسانه ها از صدا و سیما، خبرگزاری ها، سایت های محلی، روزنامه ها، هفته نامه و ماهنامه ها و فعالان فضای مجازی، گفت: رسانه ها در رقم زدن برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند.

او همچنین از عکاسان خبری رسانه های استان نیز به دلیل ثبت صحنه های ماندگار از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای قدردانی کرد.

رییس خانه مطبوعات استان کرمانشاه از رسانه های استان به عنوان اقشاری همیشه در صحنه، آگاه، فهیم و ولایت مدار نام برد و گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان کرمانشاه همواره همراه و یاور مردم و نظام بوده و هستند.

معتمدیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شایعه پراکنی های این روزها در ارتباط با ویروس کرونا در سطح کشور و استان کرمانشاه از مردم خواست اخبار را از مراجع رسمی و رسانه های معتبر دنبال کنند.

او از رسانه ها نیز خواست از دامن زدن به اخبار غیررسمی و مصاحبه با افراد غیرمسوول در این ارتباط خودداری کنند و اخبار موثق را به اطلاع مردم برسانند.

وی خواستار همکاری و همراهی همه بخش ها برای آرام کردن جو رسانه ای استان در راستای کنترل و مهار ویروس کرنا شد و گفت: رسانه ها اطلاعات و اخبار دقیق مربوط به پیشگیری این ویروس را به اطلاع مردم برسانند.

اکنون در استان کرمانشاه بیش از ۱۲۰ خبرگزاری، سایت، روزنامه، هفته نامه، ماهنامه و حدود ۴۰۰ خبرنگار و فعال رسانه های فعالیت دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مطبوعات و خبرگزاری های داخلی انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه پوشش خبری پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مطبوعات و خبرگزاری های داخلی انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه پوشش خبری ویروس کرونا مطبوعات و خبرگزاری های داخلی انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه پوشش خبری استان کرمانشاه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نمی‌دانند در چه حوزه‌هایی وقف کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد نقیب، رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در پاسخ به این سوال که از آنجایی که وقف همچنان بین مردم با روش‌های سنتی‌اش شناخته می‌شود، آیا لازم است اطلاع‌رسانی برای روش‌های نوین آن صورت گیرد؟ گفت: مردم درباره وقف اطلاعات عمومی ندارند و نمی‌دانند وقف در چه حوزه‌هایی می‌تواند کارایی داشته باشد. از آنجایی که وقف بستگی به نیت افراد دارد، حوزه‌ گسترده‌ای دارد؛ یعنی هم حوزه‌های سنتی و هم حوزه‌های نوین را دربر می‌گیرد.

حجت‌الاسلام نقیب ادامه داد: از قدیم مردم با حوزه‌های سنتی وقف سروکار داشتند، ولی الان از شرکت‌های دانش بنیان که در حوزه وقف کار می‌کنند، اطلاعی ندارند. علاوه‌بر اطلاع‌رسانی لازم است وقف‌ها ساماندهی شوند. یعنی به افراد مسیر را یاد دهیم. اگر کسی می‌خواهد وقف کند، بگوییم چه حوزه‌هایی در اولویت وقف قرار دارد، تا نیازهای کشور برطرف شود.

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در پاسخ به این سوال که گاهی مردم می‌گویند چگونه می‌توان بابت اموال یا املاکی که وقف کردیم، اعتماد کرد که در جای صحیح مورد استفاده قرار گیرد، توضیح داد: اعتمادسازی با شفافیت است. باید صندوق‌های مالی مشخص وجود داشته باشد و هر ساله گزارش‌های خود مبنی بر میزان سود و حفظ اموال را ارائه دهند. چون هرجا پای پول وسط باشد، امکان دستیابی عده‌ای به آن هست. شما باید راه‌های دستیابی دیگران را به آن ببندید. باید ناظرینی را بر صندوق‌های مالی مشخص کرد و سالانه گزارش‌های دقیق ارائه داد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد
  • کابینه رژیم صهیونیستی با اجماع رای به تعطیلی الجزیره داد
  • تصویر پوشش متفاوت دختران ایران در کنکور ۵۰ سال قبل | چند تست بزنید!
  • مردم نمی‌دانند در چه حوزه‌هایی وقف کنند
  • تهران قدیم | تصویر متفاوت از پوشش زنان در کنکور ۵۰ سال قبل/ عکس
  • قدردانی مردم از اجرای طرح نور در کشور + فیلم
  • دور دوم انتخابات یا تعیین رییس مجلس
  • نقش مهم رسانه ملی در ترویج فرزندآوری
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه