Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@00:23:56 GMT

سکوی ۱۳A پارس جنوبی در خلیج فارس نصب شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۸۰۸۲

سکوی ۱۳A پارس جنوبی در خلیج فارس نصب شد+تصاویر

مدیرعامل شرکت صدرا با اشاره به ساخت و حمل سکوی ۱۳A پارس جنوبی به دست توانمند متخصصان ایرانی در شرکت صدرای بوشهر گفت: این سازه مهم گازی با موفقیت در میدان گازی پارس جنوبی در خلیج فارس نصب شد. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

محسن صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  عسلویه، از نصب سکوی 13A پارس جنوبی در میدان گازی پارس جنوبی خبر داد و اظهار داشت:  همزمان با روز مهندس سکوی 13A پارس جنوبی که به دست توانمند مهندسان و کارگران ایرانی شرکت صدرای بوشهر زیر مجموعه  قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) ساخته و حمل شده بود صبح امروز با موفقیت در محل  موقعیت خود  در میدان گازی پارس جنوبی در خلیج فارس نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، وزن این سازه را 2 هزار و 300 تن دانست و افزود: سکوی 13A پارس جنوبی به وزن 2 هزار و 300 تن پس از نصب و راه اندازی روزانه 500 میلیون فوت مکعب گاز از حوزه مشترک گازی پارس جنوبی استحصال خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت صدرا بیان کرد:در سکوی 13A پارس جنوبی 68 کیلومتر کابل کشی برق و ابزار دقیق و تلکام و 36 هزار اینچ قطر لوله کشی انجام شده است.

بومی‌سازی سکوهای نفتی پارس جنوبی / نصب 2 سکوی فاز 13 تا 20 روز آینده + فیلم برداشت گاز از سومین سکوی فاز 14 پارس جنوبی آغاز شد هدیه سپاه به مردم ایران در ‌سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی/ آخرین سکوی گازی فاز 14 پارس جنوبی در خلیج فارس نصب شد +‌ فیلم

صمدی  خاطر نشان کرد:سکوی 13 آلفا یکی از چهار سکوی فاز 13 پارس جنوبی و از سکوهای اصلی می‌باشد پس از راه اندازی و آغاز استحصال گاز، گاز تولید شده از سکوهای فاز 13 توسط دو خط لوله 32 اینچ جمعا به طول 220 کیلومتر به فاز 13 پالایشگاه خشکی عسلویه برای شیرین سازی منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارس جنوبی در خلیج فارس نصب شد سکوی 13A پارس جنوبی گازی پارس جنوبی سکوی 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان نامگذاری خلیج فارس + فیلم

در این مطلب گفته‌های خسرو معتضد، تاریخ نگار کشورمان درخصوص خلیج همیشه فارس را مشاهده می‌کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • داستان نامگذاری خلیج فارس + فیلم
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی