Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، محمدحسن انصاریفرد درباره برگزار نشدن بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: سپاهان دیروز عزم و اراده ای برای برگزاری بازی نداشت به دلایل مختلف که فقط دو سه موردش را می گویم. اول اینکه آنها به دروغ عنوان کردند تماشاگران نمی گذارند به ورزشگاه بیاییم. درود بر شرف فرمانده یگان ویژه اصفهان که واقعیت را گفت که سپاهان دوست نداشت بیاید و مشکلی برای نقل و انتقال سپاهان به ورزشگاه وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که چرا سپاهانی ها حاضر نبودند به ورزشگاه بیایند، تاکید کرد: رک و راست بگویم سپاهانی ها دو، سه بازیکن مصدوم داشتند. با تشخیص سازمان لیگ و فدراسیون پزشکی ورزشی هم بازی بدون تماشاگر شد. سپاهانی ها نمی خواستند در این شرایط بازی کنند. چطور استقلال، پرسپولیس، شهر خودرو و نفت مسجد سلیمان به این وضعیت اعتراض نداشتند و فقط سپاهان نمی خواست بازی کند؟ مگر می شود؟

انصاریفرد درباره شائبه مهندسی بودن اتفاقات رخ داده از سوی سپاهان، خاطرنشان کرد: بله دقیقا همینطور است. آنها نمی خواستند بازی کنند. ما ۴۰ دقیقه قبل از بازی طبق قوانین گرم کردیم. این یک قانون است که تیم ها باید یک ساعت و نیم قبل در ورزشگاه باشند. حالا سپاهانی ها به ادعای واهی و کذب می گویند هوادارانشان نگذاشتند بیایند. اینطور نبود. پروژه آنها برگزار نشدن بازی توسط خودشان بود.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: وقتی سپاهانی ها ساعت ۱۶:۲۰ وارد رختکن شدند، هیچکدام از نفراتشان حتی داخل راهرو نشد. ادعای گرم کردن در راهرو کذب است. خودم شاهد بودم هیچکس به راهرو نیامد. مگر در ورزشگاهی که خالی از تماشاگر است، می روند در راهرو گرم کنند؟ مگر تا الان در راهرو گرم کرده بودند؟ مگر کسی مانع آنها بوده است که در زمین گرم کنند؟ آنجا ورزشگاه خودشان بود. اینها ادعا می کنند ساعت ۱۷ آماده بازی بودند. آقای مرادی ناظر بازی با شهامت اعلام کرد اگر می خواستید بازی کنید چرا لیست بازیکنان را ندادید؟ اگر عزم بازی داشتید چرا لیست را ندادید؟ مگر این جزو قوانین نیست؟ مگر ناظر بازی دو بار جلوی رختکن سپاهان نرفت؟ ما تا ساعت ۱۷:۳۰ منتظر بازی بودیم.

انصاریفرد که با برنامه «سلام صبح بخیر» گفتگو می کرد، درباره اینکه امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان گفته بود تیمش ساعت ۱۷ آماده بازی بوده است، گفت: ادعای قلعه  نویی را رد می کنم. این حرفی باطل و کذب است. ما تا ۱۷:۲۹ داخل راهروها بودیم ولی سپاهان عزمی برای بازی نداشت. از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انتظار داریم که با عدالت رفتار کند. باید قانون اعمال شود. سپاهانی ها تهمتی هم زدند که پیگیری می کنیم. آنها همه را به بازی گرفتند. این چه کاری است؟ از این به بعد تمام تیم ها می گویند نمی خواهیم بازی کنیم و یا تماشاگران نمی گذارند.

وی ادامه داد: به خاطر نظر کارشناسان نتیجه این بازی باید سه بر صفر به سود پرسپولیس شود. مطمئنم با عدالت برخورد می کنند. ما آنقدر لطمه خورده ایم. تیم هایی مثل سپاهان به جای حاشیه پردازی و دروغ و  ادعای کذب برودند تیمشان را قوی کنند. آنها تماشاگر و چند بازیکن نداشتند و نمی خواستند بازی کنند. وظیفه فدراسیون است که قاطعانه برخورد کند.

محمدحسن انصاریفرد در مورد آخرین وضعیت نیامدن استوکس به ایران گفت: استوکس فعلا نیامده است. البته ما قرارداد وی را طوری بسته ایم که بابت هر جلسه غیبت ۳ هزار دلار و غیبت در هر مسابقه ۵۰ هزار دلار جریمه خواهد شد.

انصاریفرد ادامه داد: ضمن اینکه براساس قراردادی که تنظیم شده است کل مبلغی که به وی پرداخته کرده ایم را پس خواهیم گرفت. اطمینان داشته باشید که پرسپولیس در این مورد ضرر مالی نخواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد دلیل نیامدن استوکس به ایران گفت: در تازه ترین دلیلی که مطرح کرده شیوع ویروس کرونا در ایران را بهانه کرده است ولی ما هم نامه به خودش و مدیر برنامه اش داده ایم و خواستار حضور در ایران شده ایم. 

محمدحسن انصاریفرد در پایان تاکید کرد: همه این مسائل و اتفاقات حاشیه ای که پیرامون این بازیکن وجود دارد و در روزهای اخیر مطرح شده است در قراردادش وجود دارد و مطمئن باشید باشگاه ضرر مالی نخواهد کرد.

منبع: الف

کلیدواژه: سپاهانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت

به گزارش "ورزش سه"، محمد رجاییان بعد از برد آلومینیوم مقابل پرسپولیس در جام حذفی در جمع خبرنگاران حضور یافت. او درباره این پیروزی گفت: تیم جوان ما یک‌پنجم پرسپولیس هزینه کرده است. دو بار از تیم بزرگ و نامی پرسپولیس عقب افتادیم و هنگامی که بازی 2 بر صفر شد، فکر می‌کردند همه‌چیز تمام شده است. تماشاگرانی که علاقه برابری نسبت به دو تیم داشتند، پرسپولیس را تشویق می‌کردند.

او با اشاره به افرادی که درجایگاه شیشه ورزشگاه اراک به تشویق پرسپولیس پرداخته بودند، گفت: نصف هواداران این جایگاه، پرسپولیس را تشویق می‌کردند. آنها اراکی بودند و شیپور داشتند! این برای فوتبال اراک بد است! کسانی که این افراد را به این جایگاه راه داده‌اند، باید پاسخگو باشند. هواداران ما روی سکو خوشحالی می‌کردند که تماشاگران حریف، اشیایی پرتاب کردند. طرفداران تیم میهمان در کدام ورزشگاه به دو بخش تقسیم می‌شوند؟

مدیرعامل آلومینیوم اراک در ادامه صحبت‌هایش گفت: پرسپولیس در نیم‌فصل دوم فقط به ما باخته و مقابل استقلال مساوی کرده است. این تیم بازی خوبی ارائه می‌کند و در بقیه دیدارها پیروز شده است. بازیکنان ما دیدگاه‌های فنی مجتبی حسینی را در زمین اجرا کردند و در وقت اضافه، موقعیتی به حریف ندادیم. خداوند یار ما بود و شایسته پیروزی بودیم.

رجاییان درباره غیبت بانوان در سکوهای ورزشگاه اراک مقابل پرسپولیس تاکید کرد: مسئولان ما با اینکه تحت فشار بودند، برگزاری بازی با خانم‌ها را به بهترین شکل آزمایش کردند. در دیدار با پرسپولیس و استقلال، سه هزار هوادار خانم داشتیم که شرکتی یا تزئینی نبودند! انتقاد خودم را از رفتار خارج از شأن افرادی که باعث شدند این اتفاق فوتبال اراک بیفتد، اعلام می‌کنم.

او درباره حاشیه‌های رفتار سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال در دیدار با آلومینیوم عنوان کرد: اشکال این بود که بازیکن استقلال چند دقیقه پس از تخلیه آن سکوها ایستاد. در این سمت هم سهل‌انگاری می‌شود و هوادار خانم به زمین می‌آید. در ادامه اتفاقاتی رقم می‌خورد که در کشور ما رایج نیست. این اتفاق خلاف قانون باعث شد فدراسیون اعلام کند زیرساخت‌های ما مشکل دارد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد وضعیت ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بیان کرد: بخشی از ساخت و ساز ورزشگاه توسط شرکت تجهیز اماکن ورزشی انجام شده است. آنها وضعیت نور ورزشگاه را ترمیم کرده‌اند و جایگاه‌های VIP و CIP ما درست می‌شود. گیت‌های ورزشگاه امام خمینی (ره) الکترونیکی خواهد شد و میکسدزون ورزشگاه را اصلاح می‌کنیم.

رجائیان درباره کیفیت ضعیف پوشش تلویزیونی دیدارهای خانگی آلومینیوم اظهار داشت: رئیس سازمان صداوسیما دو قول مثبت داده که اگر اتفاق بیفتد، بعد از واگذاری سرخابی‌ها انقلاب دیگری در فوتبال کشور رخ می‌دهد. یکی اینکه حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها تعلق بگیرد و دیگری اینکه همه بازی‌های لیگ برتر با کیفیت HD پخش شود.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس