Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس مرکز بهداشت کار وزارت تعاون از انعقاد تفاهم نامه‌هایی برای اجرای سیاست‌های آموزشی این مرکز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز یکشنبه چهارم اسفند در مراسم بزرگداشت پنجاهمین سالروز تاسیس این مرکز، از انعقاد تفاهم نامه‌هایی با سازمان نظام مهندسی معدن، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و برخی نهاد‌های دیگر در راستای اجرای سیاست‌های آموزشی این مرکز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 " امیر عباس پرکنی"، با بیان این که سیاست ما استفاده از مجموعه‌های تخصصی در این حوزه‌ها بوده است، اظهار کرد: در این راستا تفاهم‌هایی با سازمان نظام مهندسی معدن، شرکت توریع نیروی برق تهران بزرگ و سایر نهاد‌های تخصصی داشته ایم که امیدواریم با توجه به سیاست‌هایی که درباره آموزش‌های تخصصی برای جامعه هدف داریم، آن‌ها را اجرایی کنیم.
‎رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار همچنین به اقدامات انجام شده این مرکز برای حفاظت از کارگران اشاره کرد و گفت: تهیه منابع آموزشی، برگزاری سمینار‌ها و کنفرانس‌های تخصصی، تدوین و اجرای برنامه‌های آموزشی ایمنی و بهداشت کار، تلاش برای عقد تفاهم نامه با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برخی از اقدامات این سازمان بوده است. همچنین مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار حدود 7 میلیون و 500 هزار نفر ساعت آموزش در بخش فنی، 500 هزار نفر ساعت خدمات نمایشگاهی در 10 سال گذشته داشته است.
وی در تشریح اقدامات انجام شده مرکز تحقیقات و تعلیمات فنی و بهداشت کار ادامه داد: در بخش تحقیقات نیز اندازه گیری عوامل آسیب زای شیمیایی و فیزیکی و تهیه دستورالعمل‌های حفاظت فنی و تست و تایید وسایل حفاظت فردی در دستور کار است که در این راستا بالغ بر 73 هزار مورد حفاظت فنی و وسایل تجهیزات فردی را تحت پوشش داده ایم؛ همچنین 15 میلیون پوستر نیز در این راستا در کشور در 10 سال گذشته توزیع شده است.
 
مسائل حفاظت فنی نیروی کار نیازمند بازنگری است
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که در حال حاضر در دوره انقلاب چهارم صنعتی قرار داریم، گفت: بر این اساس نوع حوادث و آسیب‌های ناشی از محیط کار تغییر کرده است.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حسین کمالی، امروز -چهارم اسفندماه- در مراسم بزرگداشت پنجاهمین سالروز تاسیس مرکز تحقیقات، تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار گفت: در حوزه حفاظت فنی در جهان اقدامات بسیار سریعی در دنیا رخ داده است و باید با آینده پژوهی سعی کنیم نسبت به این اتفاقات اقدامات درستی انجام دهیم.
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: برای کنترل سلامت افراد در محیط‌های کاری باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انعقاد تفاهم نامه آموزشی بهداشت تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار مرکز تحقیقات و تعلیمات کار و رفاه اجتماعی وزارت تعاون تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این تفاهم نامه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، نشر کتب و مقالات در قالب متنی به امضای طرفین رسید.

دکترحاج عبدالامیر قرشی رئیس مرکز کربلاء للدراسات والبحوث در عتبه مقدس حسینی در دیدار و گفت وگو با رئیس و معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی به شرحی از فعالیت‌های مجموعه دراسات در زمینه‌های مختلفی همچون حوزه‌های علمی، پژوهشی و نشر کتب و مجلات پرداخت.

دکتر محمدرضا قائمی نیک، معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی نیز در این دیدار گفت: تفاهم صورت گرفته با این مرکز برای نخستین بار برای ارتقاء فعالیت‌های دو محموعه انجام شده است که پس از گفت وگو و تبادل نظر‌های متوالی درباره فعالیت‌ها و اقدامات آموزشی و علمی دو مجموعه،  امضای تفاهم نامه همکاری صورت گرفت.

 وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: این دانشگاه با ظرفیت‌های مطلوب علمی و پژوهشی در سال‌های فعالیت خود با مراکز بین المللی زیادی همکاری کرده و  این تفاهم نامه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، نشر کتب و مقالات در قالب متنی به امضای طرفین رسیده است.

 دکتر قائمی نیک گفت: امضا تفاهم نامه با مرکز للدراسات والبحوث فی العتبة الحسینیة المقدسةنیز از شمار توسعه فعالیت‌های بین المللی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در بخش‌های علمی و پژوهشی است .

دیگر خبرها

  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس