Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی صحبت‌های جالبی در خصوص اتفاقات بازی با سپاهان انجام داد. تاریخ انتشار: 10:26 - 05 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۷۱۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی «سلام صبح بخیر»، سعید اکبری در این برنامه به گفت‌وگوی تلفنی با محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی دیروز باید سه بر صفر شود یا اگر رای بدهند که دوباره باید بازی انجام شود این کار را می‌کنید؟

دیروز سپاهان حقیقتا هیچ عزم و اراده‌ای به دلایل مختلف برای برگزاری این مسابقه نداشت. به دروغ عنوان کردند تماشاگران اجازه نمی‌دهند ما بیاییم در حالی که فرمانده یگان ویژه اصفهان که بر شرفش درود که واقعیت را گفت و اعلام کرد تیم سپاهان خودش دوست نداشت بیاید و هیچ مشکلی برای انتقال بازیکنان وجود نداشته است.

پس چرا نیامدند؟‌

نمی‌خواستند بازی کنند. صاف و رک و پوست کنده به شما بگویم که اینها چند بازیکن مصدوم داشتند، سازمان لیگ و وزارت بهداشت دستور داد تماشاگرانشان به علت ویروس کرونا حضور نداشته باشند. سوال من این است که تیم‌های استقلال، نفت مسجد سلیمان، به خصوص شهرخودرو و استقلال که میزبان بودند بازی را برگزار کردند، اما سپاهان فقط نمی‌خواهد بازی را برگزار کند؟ مگر چنین چیزی می‌شود؟

شما می‌گویید سپاهانی‌ها از عمد و مهندسی شده نمی‌خواستند بازی کنند؟

بله دقیقا. ما حدود ۴۵ دقیقه قبل از مسابقه گرم کردیم و طبق قوانینی که وجود دارد تیم‌ها باید یک ساعت و نیم قبل از مسابقه در زمین باشند و این قانون از طرف AFC، فیفا و سازمان لیگ وجود دارد، اما سپاهانی‌ها به ادعای واهی و کذب می‌گویند هواداران ما اجازه حضور ندادند. در حالی که اینگونه نبوده و پروژه‌شان برگزار نشدن بازی بود. وقتی ۱۶:۱۵ وارد ورزشگاه شدند، از ۱۶:۲۰ در رختکن استقرار پیدا کردند، هیچ یک از نفرات باشگاه سپاهان حتی داخل راهرو‌ها نشد. اینکه می‌گفتند ما داخل راهرو گرم می‌کردیم ادعای کذبی است و من خودم آنجا ناظر بودم. هیچ فردی از رختکن سپاهان بیرون نیامد.

پس شما حرف‌های آقای قلعه‌نویی را هم رد می‌کنید؟

اینکه ورزشگاهی خالی از تماشاگر است و چمن به این خوبی دارد، بازیکنان می‌روند در راهرو گرم می‌کنند؟! ورزشگاه خودشان بوده و بدون تماشاگر بوده است. ادعا می‌کنند ما ساعت ۵ بعد از ظهر آماده بازی بودیم، آقای مرادی ناظر بازی با شهامت اعلام کرد آقای باشگاه سپاهان اگر شما می‌خواستید بازی کنید چرا لیست بازیکنانتان را ارائه ندادید؟ اگر ۱۶:۲۰ داخل رختکن بودید و عزم و اراده‌ای برای بازی داشتید؟! مگر نباید لیست را ارائه بدهید؟ مگر جزو قوانین نیست؟ مگر ناظر دو بار کنار رختکن شما نیامد و لیست نخواست؟ بعد ادعا می‌کنید ساعت ۵ آماده بازی بودید! تا ساعت ۵ و نیم منتظر بازی بودیم، اما اینها نیامدند.

پس شما حرف‌های آقای قلعه‌نویی را هم رد می‌کنید.

کاملا رد می‌کنم و کذب و حرف باطلی است. ما تا ساعت ۱۷:۲۹ داخل راهرو‌ها گرمکن پوشیده آماده بودیم، اما سپاهان عزمی برای برگزاری بازی نداشت. از کمیته انضباطی انتظار داریم با عدالت رفتار کند. قانون باید رعایت شود. اینها دروغ‌هایی گفتند که باید مطابق قانون برخورد شود و همه را به بازی گرفتند. نشد که بگوییم من امروز دلم نمی‌خواهد بازی کنم! یا تماشاچیان نگذاشتند ما بیاییم! بنابراین این بازی باید ۳ هیچ اعلام شود و من اعتقاد دارم کمیته انضباطی با عدالت رفتار خواهد کرد. ما خیلی از این مسائل ضربه خوردیم. تیم‌هایی مثل سپاهان به جای حاشیه‌پردازی و مسائل کذب بروند تیم‌شان را قوی کنند. اینها چون دو سه بازیکن مصدوم داشتند تماشاگر نداشتند و نمی‌خواستند با ما بازی کنند. این وظیفه فدراسیون و کمیته انضباطی است که قاطعانه برخورد کند و ما غیر از این انتظاری نداریم.

وضعیت آنتونی استوکس چه شد؟

استوکس فعلا نیامده است، ولی ما قرارداد را با او طوری تنظیم کرده‌ایم که بابت هر جلسه غیبت در تمرین سه هزار دلار برای نیامدن به مسابقه ۵۰ هزار دلار و کل مبلغ قرارداد از او پس گرفته شود. ما هیچ ضرر مالی تخواهیم کرد. او بحث کرونا را بهانه کرده، اما به مدیر برنامه‌اش ایمیل داده‌ایم و این موارد را به او گفته‌ایم.

تصاویری هم از او منتشر شده که جا‌های جالبی نبوده و اگر باشگاه‌های دیگر بودند حتما او را جریمه می‌کردند امیدواریم باشگاه پرسپولیس هم این مسئله را جدی بگیرد.

تمام این مسائل حاشیه‌ای در قرارداد او وجود دارد و قرارداد محکمی است که ما کل خسارت را می‌توانیم از وی بگیریم.

بیشتر بخوانید: باشگاه پرسپولیس: امیدواریم با اتهام‌زنی‌های واهی برخورد شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس محمدحسن انصاری فرد سپاهان باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نیمه دوم وقت‌های اضافه، رامین رضاییان موفق شد گل پیروزی را برای سپاهان به ثمر برساند.

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در نیمه اول وقت‌های اضافه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد؛ در نیمه دوم و در حالی که بازی به سمت نتیجه تساوی می‌رفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود، رامین رضاییان در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای شاگردان مورایس به ثمر رساند تا سپاهان جواز حضور در یک چهارم نهایی را به دست آورد.

کد خبر 6089390

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن