Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@07:13:58 GMT

رحیمی: بنیه دفاعی کشور در بودجه ۹۹ تقویت شده است

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۸۶۲۹

رحیمی: بنیه دفاعی کشور در بودجه ۹۹ تقویت شده است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت:بنیه دفاعی کشور در بودجه ۹۹ مورد توجه قرار گرفته و تقویت شده است، در این زمینه پیشنهادات نمایندگان و وزارت دفاع نیز لحاظ شده و در این زمینه کسری نداریم. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 5 بهمن) پارلمان،گفت:ما امروز در مجلس بودجه سال آینده را مورد رسیدگی قرار می‌دهیم، قاعدتا اگر بودجه بر مبنای رضایت‌مندی و افزایش کارآمدی و حکمرانی باشد، اثر لازم را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 اسفند؛ آغاز روند بررسی بودجه 99 در مجلس/نوبخت به مجلس می‌رودتغییر زمان برگزاری جلسات علنی مجلس برای بررسی بودجه 99بررسی کاهش فروش نفت و انتشار اوراق در بودجه 99 در کمیته ویژه کمیسیون تلقیق

وی ادامه داد: در شرایطی که نارضایتی مردم باعث مشارکت حداقلی می‌شود و همه را متحیر می‌کند، مسئولین باید به این هشدار توجه کنند؛ اقداماتی در فضای انتخابات انجام شد که باعث مشارکت حداقلی مردم برای اولین‌بار شد و این هشدار قابل توجهی به مسئولین بود که رضایت مردم را مبنا قرار دهند.

نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید(اصلاح‌طلبان) مجلس خاطرنشان کرد: مسئولین باید تلاش کنند در تهران دلِ 75 درصد مردم و در کل کشور، دلِ 55 درصد مردم را به دست آورند و همه در جهت سربلندی ایران تلاش کنیم.

رحیمی همچنین در موافقت با کلیات لایحه بودجه 99، اظهار داشت: برنامه‌محور کردن بودجه در سال‌های قبل محوریت‌ برنامه‌ریزی نبود، اما در بودجه سال آینده مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: مولدسازی دارایی‌های دولت گامی روبه جلو در مسیر اصلاح ساختار بودجه است که در بودجه سال آینده به آن توجه شده است، همچنین یارانه‌های پنهان و آشکار در بودجه نیز تفکیک و باعث شده که آمار غلط و غیرواقعی مبنا قرار نگیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم اضافه کرد: بنیه دفاعی کشور در بودجه 99 مورد توجه قرار گرفته و تقویت شده است، در این زمینه پیشنهادات نمایندگان و وزارت دفاع لحاظ شده و در این زمینه کسری نداریم.

رحیمی ادامه داد: در بودجه سال آینده به موضوع رتبه‌بندی معلمان به صورت ویژه توجه شده است، در مجموع، بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد در سال آینده مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: تصمیم اخیر FATF منجر به کاهش درآمدهای نفتی ایران خواهد شد، بنابراین، با تصمیم اخیر FATF، میزان درآمدهای نفتی دولت از 8 میلیارد نیز کاهش می‌یافت که در کمیسیون تلفیق تمهیداتی برای آن اندیشیده شد.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم در پایان خاطرنشان کرد: در بودجه سال 99 به اصلاحات ساختاری توجه شده و منابع و مصارف مغایرتی منفی ندارد.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط بودجه ایران نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بودجه ایران نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس بودجه ایران نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس نماینده مردم تهران در مجلس مورد توجه قرار بودجه سال آینده بودجه سال بودجه 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در جلسه هم اندیشی با منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در شیراز اظهار کرد: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می‌شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.

او گفت: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد. 

منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی با رئیس سازمان بهزیستی کشور در شیراز، بررسی و رفع مشکلات بهزیستی را خواستار شدند. 

در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی، چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری، حق پرستاری، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارائه طرح‌های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است