Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: نمونه آزمایش ۱۷ بیمار مشکوک ایلامی به تهران ارسال شده است. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

 محمد کریمیان در گفت‌ وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت:  نمونه آزمایش 17 بیمار مشکوک ایلامی به تهران ارسال شده  است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: این نمونه آزمایش‌ها برای بررسی و حصول نتیجه به آزمایشگاه مختص این موضوع در تهران ارسال‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: تاکنون جواب نمونه‌گیری و آزمایش برخی از آن‌ها منفی بوده و جواب تعدادی از آن‌ها هنوز از تهران نیامده است و تا حصول نتیجه قطعی این افراد تحت نظر و در قرنطینه خواهند بود.

گیلان| باشگاه‌های ورزشی و قلیان‌سراهای آستارا تا اطلاع ثانوی تعطیل شداخراج مشکوک نیمار در آستانه کارناوال سنتی برزیلمدارس استان قزوین تا پایان هفته تعطیل شد

 کریمیان در خصوص علت تأخیر در ارسال جواب آزمایش‌ها توضیح داد: تنها آزمایشگاه معتبر درزمینهٔ قطعی آزمایش‌های کرونا در تهران قرار دارد و از سراسر کشور برای این آزمایشگاه نمونه آزمایش بیماری مشکوک به کرونا ارسال می‌شود و حجم زیاد ارسال آزمایش‌ها موجب تأخیر در ارسال جواب‌ها می‌شود.

وی از شهرداری ایلام خواست: در صورت فوت یک نفر از موارد مشکوک به کرونا، شهرداری ایلام همکاری لازم را برای کفن‌ودفن متوفی با شرایط خاص و ویژه داشته باشند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی اضافه کرد: همچنین فعلاً بخش سوختگی بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام با توان پذیرش 50 بیمار برای قرنطینه و نگهداری افراد مشکوک به کرونا در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/891/ز

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمونه آزمایش تهران ارسال آزمایش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید

محمدحسین طاهری از ادامه برخورد‌های قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین، خبر داد.

به گزارش مهر، وی اظهار داشت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

وی توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T ۶۸۳ باید پیامک GT ۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کد‌ها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

بر اساس اعلام اداره‌کل استاندارد استان تهران، طاهری درباره کد‌ها توضیح داد: این کد‌ها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳ نوع سرطان با یک قطره خون
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • ۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین
  • هشدار به خریداران طلا / عیار طلا را چک کنید
  • هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید