Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@09:00:27 GMT

مسئول دبیرخانه بزرگداشت دهه کرامت کشور منصوب شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۹۲۹۴

مسئول دبیرخانه بزرگداشت دهه کرامت کشور منصوب شد

رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور، طی حکمی «محمدحسین عبداللهی» را به عنوان مسئول دبیرخانه این دهه منصوب کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌رضا ارزانی»، مشاور وزیر و رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور، طی حکمی «محمدحسین عبداللهی» را به عنوان مسئول دبیرخانه دهه کرامت منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن حکم این انتصاب به شرح ذیل است:

 

جناب آقای محمدحسین عبدالهی

 

نظر به فعالیت‌های حضرتعالی در راستای اشاعه و تعالی فرهنگ اسلامی، حضرتعالی را به سمت مسئول دبیرخانه دهه کرامت منصوب می‌کنم.

 

انتظار می رود با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بر ترویج و حفظ فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) ضمن توجه به شرح وظایف معمولِ این مسئولیت مهم، موارد ذیل را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهید.

 

۱. تعمیق باور آحاد جامعه نسبت به معارف اهل بیت(ع) در کلیه برنامه ها و فعالیت‌های دهه کرامت

 

۲. توجه به ارزش های ناب اسلامی در برنامه های دهه کرامت و مراقبت در جهت عدم شکل‌گیری انحرافات و خرافات در فعالیت ها و اقدامات

 

۳. توجه و ترویج اهداف و ارزش‌های اسلام ناب محمدی، فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و نیز نام‌گذاری سال های اخیر به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری مدظله العالی

 

۴.توجه مضاعف به عملیاتی شدن شعار سال و عناوین روزهای دهه کرامت با توجه به ظرفیت ها و اقتضائات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مناطق مختلف کشور

 

۵. تبیین و تعمیق فرهنگ زیارت با بهره‌گیری از معارف رفیع حضرات معصومین علیهم السلام

 

۶. تاکید بر گسترش گفتمان خدمت کریمانه در عرصه های مختلف اجتماعی با هدف کمک به مناطق محروم و آسیب دیده در سیل و تقویت روحیه امید و خودباوری

 

با آرزوی توفیق روزافزون

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های مساجد مسئول دبیرخانه دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود

«زهره سادات لاجوردی» داوطلب دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره تقسیم‌بندی احتمالی حزبی و سیاسی در مجلس آینده، اظهار کرد: با وجود تحرکاتی که شاهد هستیم، به این دلیل که حدود ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی یعنی حدود ۱۵ درصد در دور اول تعیین تکلیف نشده و انتخابات به دور دوم کشیده شده است، هنوز نمی‌توان اظهار نظر قطعی در این زمینه داشت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، گفت: طبعاً با توجه به اولویت‌های کشور، منویات مقام معظم رهبری و شعار سال، موضوع اقتصاد جزو سرفصل‌های مجلس بعدی نیز خواهد بود.

داوطلب دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته اقتصاد به علاوه فرهنگ از موضوعات در اولویت مجلس آینده خواهد بود، چرا که اقتصاد منهای فرهنگ یا همان تفکر لیبرالیستی عامل اصلی بسیاری از مشکلات فعلی جامعه ما حتی در همان زمینه‌های اقتصادی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود، تصریح کرد: با توجه به اینکه چهار سال در هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس حضور داشتم و تسلط کافی و وافی بر این مقوله حاصل شده، در صورت حضور در مجلس بعد، با توجه به شناسایی مشکلات و علت اساسی آن‌ها، اولویت بنده حضور در کمیسیون فرهنگی یا اجتماعی خواهد بود.

لاجوردی ضمن تقدیر از خبرگزاری مهر به جهت راه اندازی پویش «با مهر انتخاب کنیم»، گفت: پویش «با مهر انتخاب کنیم» فرصت مناسبی است که هم برای کاندیداها ایجاد شده تا بتوانند سوابق و برنامه‌های خود را به مردم معرفی کنند و از طرفی این فرصت برای مردم هم فراهم شده که بتوانند با افرادی که قرار است نمایندگی آنها را در مجلس دوازدهم برعهده داشته باشند، آشنایی بیشتری پیدا کنند و نمایندگان خود را با آگاهی بیشتری انتخاب کنند.

کد خبر 6080614 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان در زنجان شکل گرفت
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مساله غزه در اجلاس باکو
  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • هرمزگان میزبان ۳۰۰ برنامه بزرگداشت دهه کرامت
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد