Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارس صدای ایران،دکتر محمدعلی امام هادی با بیان این نکته که از روز جمعه دوم اسفند ماه و پس از تشکیل جلسات متعدد با مدیران حوزه های مختلف معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تشکیل شده است؛ گفت: در فضای مجازی، تصمیماتی در راستای مدیریت پیشگیری از آلودگی با ویروس کرونا در حوزه های دانشجویی اتخاذ شد، بر همین اساس طی هماهنگی با مسوولین  دانشگاه، بازگشت دانشجویانی که پایان هفته خود را در شهر قم سپری کرده بودند، منتفی شد و بلافاصله پیامکی جهت اطلاع کلیه دانشجویان خوابگاهی برای این افراد ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: در روز شنبه سوم اسفند ماه نیز، کمیته ای در معاونت با تشریح وظایف و فعالیت های مرتبط، تشکیل شد و براساس آن مقرر شد پروتکل های مختلفی در رابطه با پیشگیری از آلودگی با کرونا ویروس در محیط های دانشجویی اعم از خوابگاه ها و رستوران اجرایی شود.

وی در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر ابتلای یکی از دانشجویان این دانشگاه به کرونا ویروس، اظهار کرد: یکی از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه، پنج شنبه یکم اسفندماه با علایم سرماخوردگی اعلام کسالت کرد. بلافاصله همکاران مرکز بهداشت و درمان دانشجویان با هماهنگی اورژانس تهران معاینات لازم را انجام داده و صرفاً دستور پزشکی با محور ضرورت هیدریشین این دانشجو صادر شد.

دکتر امام هادی ضمن تأکید بر این نکته که اینجانب همان شب در خوابگاه مذکور حاضر شده و از نزدیک در جریان روند انجام شده، قرار گرفتم، گفت: شنبه سوم اسفند ماه نیز مجدداً این دانشجو با علامت از حال رفتگی به بیمارستان منتقل شد که پس از انجام بررسی های لازم در خصوص شک ابتلا به کروناویروس، خوشبختانه تست منفی شده و هم اکنون وضعیت این دانشجو رو به بهبود است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، همچنین در راستای تشکیل ستادی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این معاونت و حوزه های تابعه گفت: یکی از اهداف این ستاد این است که اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به منظور پیشگیری از وقوع کروناویروس در خوابگاه های دانشگاه جدی گرفته شود. وی همچنین با اشاره به این مطلب که مشاورین مرکز مشاوره دانشجویان این معاونت، آمادگی لازم را برای کلیه دانشجویان متقاضی انجام مشاوره دارا هستند، شماره تلفن 23872406 را در این زمینه اطلاع رسانی کرد.

پخش بروشورها، پوسترها و اطلاعیه های مختلف در زمینه رعایت موارد مختلف در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در فضاهای مختلف حوزه معاونت و شبکه های مجازی، تشکیل کارگروه دانشجویی با حضور اعضای شورای صنفی و کانون های فرهنگی جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به دیگر دانشجویان، اختصاص نخستین برنامه تلویزیون اینترنتی بهشتی تی وی به مبحث مبارزه با کرونا، توزیع غذا در ظروف یک بار مصرف از امروز 2شنبه پنجم اسفند ماه، توزیع ژل و مایع ضدعفونی کننده در خوابگاه ها و... از دیکر اقدامات معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در این زمینه است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خاتمه از لغو تمامی برنامه‌های عمومی، اجتماعات و اردوهای دانشجویی دانشگاه خبر داد و گفت: کلیه اماکن ورزشی دانشگاه نیز پس از تشکیل ستاد بحران معاونت و بررسی های لازم تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران دانشجویان کرونا کرونا ویروس کرونا در ایران شهید بهشتی اسفند ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا

دانشجویان چندین دانشگاه در شهر واشنگتن آمریکا به دیگر معترضان ملحق شده و ضمن درخواست قطع روابط با رژیم صهیونیستی، خواستار آتش‌بس دائم در غزه شدند.

به گزارش الجزیره، دانشجویی به نام «یاسمین» که تظاهرات را رهبری می‌کند، در خصوص مطالبات دانشجویان به این خبرگزاری گفت که آنان خواستار قطع رابطه با هر شرکتی هستند که به اسرائیل سلاح یا محصولات فناوری می‌فروشد.

به گفته او، معترضان همچنین خواستار لغو اتهامات علیه دانشجویان طرفدار فلسطین شده‌اند. وی تصریح کرد: «بسیاری از ما به دلیل اعتراض ساده با سرکوب، اتهامات و شنود از سوی دانشگاه‌هایمان مواجه هستیم».

امروز (پنجشنبه) یکی از مهم‌ترین مراکز تظاهرات، دانشگاه جورج واشنگتن در نزدیکی کاخ سفید است. گفته می‌شود صد‌ها معترض که برخی از آنان اساتید دانشگاه هستند، در پردیس مرکزی دانشگاه که حدود یک کیلومتری کاخ سفید واقع شده، تعداد زیادی چادر برپا کرده‌اند. 

در روز‌های اخیر صد‌ها دانشجوی آمریکایی در اعتراضات سراسری دستگیر شده‌اند، از جمله بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه کلمبیا، بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه امرسون، بیش از ۵۰ نفر در دانشگاه تگزاس در آستین، بیش از ۴۰ نفر در دانشگاه ییل و ده‌ها نفر دیگر در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم