Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدهی پرسپولیس و 16 تیم دیگر باعث شد تا یک هفته فرصت به این تیم‌ها داده شود تا با پرداخت مطالبات به لیگ دسته پایین‌تر سقوط نکنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ تأکید کرد باشگاه‌های مشروحه ذیل ظرف یک هفته نسبت به پرداخت بدهی‌ها خود فرصت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دبیر کلی فدراسیون در این نامه تأکید کرده باشگاه‌ها نسبت به ارسال رضایت‌نامه‌های مربوط به پرداخت بدهی‌ها به طلبکاران یک هفته فرصت دارند پس از رؤیت این نامه وفق شرایط موضوع نامه به کمیته انضباطی فدراسیون اقدام کنند.

لازم به توضیح است پس از گذشت این مدت و عدم ارسال رضایت‌نامه‌ها وفق بند الف و ب ماده 89 مقررات یاد شده نسبت به جریمه نقدی و یا کسر امتیاز و یا محرومیت از ثبت‌نام بازیکن جدید و یا سقوط به دسته پایین‌تر حکم مقتضی صادر خواهد شد. این احکام وفق بند 4 ماده 89 قطعی بوده و فقط قابل اعتراض در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) خواهد و تبعات آن متوجه باشگاه‌ها است.

اسامی باشگاه‌ها به شرح زیر است:
ملوان بندر انزلی – امید گناوه – پاس همدان – داماش گیلانیان – پارس جنوبی جم – سردار بوکان – شهدا بابلسر – پرسپولیس – ایرانجوان بوشهر – شهرداری تبریز – صنعت نفت آبادان – بعثت کرمانشاه – سپیدرود رشت – خونه به خونه بابل – شهرداری اردبیل – نساجی مازندران – استقلال اهواز

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس صنعت نفت آبادان ابراهیم شکوری بعثت کرمانشاه باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین، این جشنواره که با محوریت تولیدات نوجوانان 9 تا 18 سال در فضای مجازی تشکیل شده، فعالیت خود را در 6 موضوع دنبال کرده و تا کنون با تولیدات متفاوتی از این گروه سنی مواجه شده است.حالا و به دلیل استقبال مخاطبین از این جشنواره و با پیشنهاد شورای سیاست گذاری مهلت ارسال تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

موضوعات جشنواره شامل ۱- حرفمون (هویت فردی)خودم کی هستم؟ دغدغه هام چیه؟ سفری به اعماق وجود خودمون برای کشف هویت مثبت فردیمون،نگرانی‌ها، خواسته‌ها، ترس‌ها و امیدها، شخصیتمون، احساسات، هیجان‌ها و…۲- دوستامون(هویت اجتماعی)ارتباطات اجتماعی مون رو میگیمراه‌هایی برای اثرگذاری مثبت به دنیای اطرافمون مثل دوست‌هامون، هم‌کلاسی‌ها و خانواده‌مون۳- فضامون (هویت مجازی)تو دنیای مجازی چیکار می‌کنیم؟مثلا تفریح و سرگرمی، بازی‌های کامپیوتری، شبکه‌های اجتماعی، تولیدمحتوا، سواد مجازی و…و اینکه چطور می‌تونیم تو فضای مجازی هویتیامن و سالم بسازیم۴- خاکمون (هویت ملی)تو ایران‌مون چه خبره؟ درباره کشورمون میگیماز تمامیت ارزی، میهن پرستی، تفاوت فرهنگی، محیط زیست، وطن، پرچم، قهرمان ملی، آینده و سواد مالی گرفته تا اینکه چطور می‌تونیم به حفظ و ارتقای هویت ملی خودمون کمک کنیم.۵-خدامون (هویت دینی)درباره فرهنگ دینی مون میگیم ادیان مختلف، آیین‌ها، خداباوری و راه‌هایی برای عمل به آموزه‌های دینی‌مون 

قوانین ارسال ویدئو به این صورت است که حتماً دوربین باید روی عمودی تنظیم و فیلم گرفته شود. مدت زمان ویدیو ۹۰ ثانیه یا کمتر باشد.

جوایز جشنواره شامل میلیاردها ریال جوایز نقدی به اضافه پلی استیشن ۵، گوشی است.همچنین تولیدات برتر از طریق رسانه ملی و بسترهای مجازی پیام‌رسان‌های داخلی پخش می‌شود. آئین اختتامیه جشنواره همزمان با عید بزرگ غدیر خم برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح