Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-04@17:10:33 GMT

دویست و نهمین شرکت غذایی در فرابورس ثبت شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۹۶۶۸

دویست و نهمین شرکت غذایی در فرابورس ثبت شد

پول نیوز - شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان به عنوان دویست و نهمین نماد معاملاتی (یکصد و بیست و ششمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

به گزارش پول نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان(سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و نهمین نماد معاملاتی(یکصد و بیست و ششمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت که در روز 5 شهریورماه گذشته پذیرش و در روز 30 بهمن ماه امسال نزد سازمان بورس اوراق بهادار ثبت شده، با نماد معاملاتی "غگیلا"، در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی بجز قند و شکر و زیرگروه تولید لبنیات روی تابلوی بازار دوم فرابورس ایران نشسته است.

این گزارش می‌افزاید: شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان وابسته به شرکت صنایع شیر ایران می‌باشد که در سال 1354 با آخرین تکنولوژی روز اروپا و با ظرفیت اسمی 150 تن در روز در زمینی به مساحت 8/5 هکتار و با بیش از 10000متر مربع تاسیسات و زیر بنا د ر شهر صنعتی رشت احداث شد.

هدف اولیه این شرکت، تامین شیر مدارس به‌صورت بسته‌بندی استریل بوده که مواد اولیه آن از خارج تامین می‌شد. این شرکت در حال حاضر با تولید بیش از 40 نوع محصول لبنی و نوشیدنی بعنوان بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های شیری در استان گیلان بوده که از محصولات تولیدی این شرکت سایر استان‌ها نیز بهره‌مند می‌شوند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: فرابورس بازار دوم محصولات غذایی شیر پاستوریزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رها سازی آب سد سفیدرود از فردا در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ وحید خرمی با اشاره به اینکه تا کنون ۷۰۰ میلیون متر مکعب آب پشت سد ذخیره شده است، افزود: آب سد سفیدرود از فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از طریق کانال‌های راست و چپ سنگر برای آبیاری شالیزار‌های گیلان رهاسازی می‌شود.
وی با بیان اینکه تأمین آب کشاورزی یکی از دغدغه‌های کشاورزان در فصل زراعی است، گفت: شرکت آب منطقه‌ای گیلان هر سال با توجه به میزان ذخیره آب سد سفیدرود، برنامه زمان بندی شده‌ای را برای رهاسازی آب کشاورزی اعلام می‌کند که شالیکاران باید بر اساس این برنامه و تقویم زراعی پیشنهادی از سوی جهاد کشاورزی مراحل مختلف کاشت، داشت و برداشت محصول خود را اجرا کنند.
مدیرعامل شرکت منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه این استان ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار دارد، گفت: ۱۷۲ هزار هکتار معادل ۷۲ درصد از شالیزار‌های استان آبخور سد سفیدرود هستند و بقیه زمین‌های کشاورزی هم با استفاده از منابع آب محلی مانند چاه‌ها، رودخانه‌ها و آب بندان‌ها آبیاری می‌کنند.

دیگر خبرها

  • کدام محصول غذایی در بازار ایران سمی است؟
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • رها سازی آب سد سفیدرود از فردا در گیلان
  • واکسیناسیون ۱۲۰۰ نفر از متقاضیان حج تمتع خراسان شمالی انجام شد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • غزه در دویست و نهمین روز جنگ؛ ۳۴۵۹۶ شهید، تخریب ۹۵ درصد تاسیسات و فقر ۹۰ درصدی
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر
  • شایع‌ترین علت پیوند کبد در ایران