Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:49:39 GMT

خانه کشتی به نام شهید هادی نامگذاری شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۹۶۷۸

خانه کشتی به نام شهید هادی نامگذاری شد

در این مراسم خانواده شهید هادی، سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش، علیرضا دبیر رییس فدراسیون، حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی، قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان و کادر فنی تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی، قهرمانان در محل خانه کشتی برگزار شد.
با موافقت نابغه کشتی ایران و جهان استاد «عبدالله موحد» خانه کشتی شماره یک کشور به نام شهید «ابراهیم هادی» نام‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خانه کشتی شماره یک آزادی بعد از بازسازی شرایط بهتری پیدا کرده و آماده برگزاری اردوهای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی جهت حضور در بازی‌های المپیک است.
 محمدرضا طالقانی عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی در مراسم افتتاح خانه کشتی شهید ابراهیم هادی اظهار داشت: زمانی خانه کشتی به حدی خراب بود که هیچکس نمی‌توانست اینجا را نگاه کند و ۳ سال شب و روز زحمت کشیدیم و امروز هم بهتر از گذشته شده است.
وی ادامه داد: شهید هادی دنبال زد و بند نبود و فقط دوست داست کشتی بگیرد، مانند خیلی از بچه‌های پایین شهر. هادی مانند خیلی از بچه‌هایی که به جبهه رفتند و برنگشتند چیزی برای خودش نمی‌خواست.
رئیس اسبق فدراسیون کشتی تصریح کرد: آخرین اردویی که رفتیم در یک اتاق ۷ نفره زیر پله‌های ورزشگاه امجدیه بود که به استاد خودم صنعتکاران گفتم این در شأن کشتی نیست. به همین دلیل بعد از اینکه به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شدم درخواست یک جای خوب برای اردوهای کشتی را کردم و این محل را به ما واگذار کردند و طی ۳ سال با کمک‌های مردمی بدون اینکه یک ریال هم از دولت بگیریم خانه کشتی را آماده کردیم. خوشحالم امروز این مجموعه مجددا بازسازی شد و به کشتی کمک می‌شود. زمان زیادی تا المپیک نداریم و از مسئولان ورزش درخواست می کنم توجه بیشتری به این رشته داشته باشند.

خانه کشتی شهید هادی به طور رسمی  توسط خواهر گرانقدر شهید ابراهیم هادی و دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک افتتاح شد. حسن یزدانی ملی پوش کشتی ایران در این مراسم به همراه پدر خود حاضر شد.

هزینه بازسازی خانه کشتی شهید ابراهیم هادی با همت بخش خصوصی با هزینه ۱۵ میلیارد تومان انجام شده است

برچسب‌ها کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری فدراسیون کشتی عبدالله موحد کشتی آزاد و فرنگی حسن رنگرز علیرضا دبیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری فدراسیون کشتی عبدالله موحد کشتی آزاد و فرنگی حسن رنگرز علیرضا دبیر کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری فدراسیون کشتی عبدالله موحد کشتی آزاد و فرنگی حسن رنگرز علیرضا دبیر فدراسیون کشتی ابراهیم هادی خانه کشتی شهید هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: سیده زهرا حسینی مادر شهید ابراهیم ملک محمدی پس از تحمل سال‌ها فراق دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
عسگری افزود: پاسدار وظیفه شهید ابراهیم ملک محمدی ۲ آذر ۱۳۴۵ در فرادنبه متولد شد. دوران کودکی، ابتدایی و راهنمایی در روستای قدیم فرادنبه گذراند. دانش آموز سال سوم رشته علوم تجربی بود که به جبهه اعزام شد و۲۵ اسفند ۱۳۶۶براثر اصابت ترکش به پا‌ در عملیات والفجر ده در منطقه غرب استان کرمانشاه، استان سلیمانیه عراق، حوالی دربندیخان، ارتفاعات صعب العبور شاخ شاخ شمیران به شهادت رسید.
مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای شهر فرادنبه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران