Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰ طرح بزرگ جاده سازی در جاده های اصلی و فرعی گچساران با یکهزار و ۸۱۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.

او بیان کرد:جاده ارتباطی دوگنبدان،باباکلان به بی بی حکیمه به بوشهر جاده دوگنبدان، بنادر دیلم به گناوه و کمربندی شهر دوگنبدان از مهمترین طرح های در دست اجرای حوزه راه های اصلی و فرعی این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیک اقبالی افزود:طرح تعریض و بهسازی جاده دوگنبدان، بابا کلان و بی بی حکیمه به طول ۵۷ کیلومتر در پنج قطعه پیش بینی شده است.

او بیان کرد: تکمیل این پروژه مهم افزون بر بهبود زیرساخت های جاده ای روستاهای طول مسیر می تواند زمینه ساز رونق صنعت گردشگری در این منطقه نیاز نیز باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از در حال احداث بودن چهار طرح راهسازی گچساران خبر داد و افزود: جاده روستای سرآبننیز و راه روستای پاکوه از مهمترین این طرح‌هاست.

نیک اقبالی میزان اعتبار پیش بینی شده برای این چهار طرح را ۱۵۶ میلیارد ریال برآورد کرد.

او با بیان اینکه هم اینک ورودی شهر دوگنبدان در ۲ محور جاده شیراز و بهبهان چهار خطه است عنوان کرد: چهار خطه بابامیدان،گچساران به بهبهان مهمترین خدمت دولت تدبیر و امید در حوزه جاده سازی این شهرستان بوده است که نقش مهمی در کاهش سوانح جاده ای و حمل و نقل آسان مسافر و بار در این جاده داشته است.

نیک اقبالی گفت:طرح چهار خطه بابا میدان، گچساران به بهبهان بیش از ۱۵۰ کیلومتر طول دارد.

او ابراز داشت: ۱۰۸ کیلومتر از این جاده در استان کهگیلویه و بویراحمد،۲۵ کیلومتر در استان فارس و ۱۷ کیلومتر آن نیز در استان خوزستان قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:طرح ساخت چهار خطه بابا میدان، گچساران به بهبهان  بر اساس برنامه زمان‌بندی باید تا سال ۹۹ بهره برداری شود.

شهر دوگنبدان مرکز شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران در ۱۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

شهرستان گچساران یکی از مناطق مهم تولیدکننده نفت خام ایران است.

شهرستان گچساران۱۲۰ کیلومتر راه اصلی، ۹۰کیلومتر راه فرعی درجه یک، ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی و ۲۷ کیلومتر بزرگراه دارد.

 

 

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی وضعیت راهها کهگیلویه و بویراحمد نیک اقبالی چهار خطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در سفر یک روز به شهرستان دهاقان طرح برق رسانی به منطقه آستانه بودجان به طول ۱۰ کیلومتر و با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و احداث مرحله دوم آن به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیزآغاز شد.


در این مراسم ساختمان شماره ۲ فرمانداری شهرستان دهاقان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به صورت رسمی افتتاح و همچنین واحد تولیدی بخاری صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار مترو مشهد
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد