Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:47:00 GMT

توزیع سهام عدالت در قزوین تا یک هفته ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۰۴۲۱

توزیع سهام عدالت در قزوین تا یک هفته ادامه دارد

فهیمه لزگی، معاون اداره کل امور اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به 765 هزار و 531 مشمول دریافت سهام عدالت در این استان، اظهار داشت: حدود 10 درصد از افراد مشمول تاکنون موفق به ثبت شماره شبای خود در سامانه سهام عدالت نشده‌اند.

به گفته وی، مشمولانی که تاکنون موفق به دریافت سود سهام عدالت خود نشده‌اند در صورتی که شماره شبای خود را دریافت و در سامانه این سهام اعلام کنند، علاوه بر دریافت سود سال 97، سود مراحل نخست و دوم نیز به حساب آنان واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لزگی با اشاره به میزان پرداختی سود سهام عدالت، گفت: سود سهام عدالت آن دسته از مشمولانی که مابقی ارزش سهام خود را تکمیل و آن را به 10 میلیون ریال رسانده باشند به همراه مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد به میزان 2 میلیون و 50 هزار ریال و برای سایر افراد نیز یک میلیون و 50 هزار ریال در نظر گرفته شده است.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین تاکید کرد: هم اکنون ثبت نام جدیدی در این حوزه نداریم و به محض ابلاغ دستورالعمل‌های جدید، مراحل ثبت نام را آغاز خواهیم کرد.

برچسب‌ها وزارت امور اقتصادی و دارایی سامانه سهام عدالت استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت امور اقتصادی و دارایی سامانه سهام عدالت استان قزوین وزارت امور اقتصادی و دارایی سامانه سهام عدالت استان قزوین سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط فروشندگی‌های شبکه تعاون روستایی بین روستائیان گفت: در سال گذشته ۳۵ میلیون و ۱۲۴ هزار لیتر مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید، گازوئیل، گاز در بین روستائیان و بهره‌برداران استان توزیع شده است.

وی افزود: خدمات شبکه تعاون روستایی ضمن کمک به بهبود معیشت زندگی روستائیان، یکی از راهکار‌های مهم در ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها محسوب می‌شود.

رحمانی، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستا‌ها و سهولت در رفت و آمد روستائیان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • جزئیات دریافت و توزیع قرآن و ادعیه در طرح ملی نورباران
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟