Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا کاکاوند اظهار کرد: پیرو هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل طی روزهای آینده جلسات متعددی برگزار شده‌ است.

وی ادامه داد: در این راستا مرخصی تمام کارکنان و مدیران شرکت تا پایان هفته لغو شده است.

کاکاوند تصریح کرد: به اکیپ‌های اتفاقات، تعمیر و نگهداری و پیمانکاران طرف قرارداد با شرکت اعلام آماده‌باش شده که با تمام تجهیزات و ماشین‌آلات مربوطه جهت امدادرسانی آماده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آبفار لرستان عنوان کرد: تانکرهای سیار، دیزل‌ ژنراتورها و دستگاه‌های بسته‌بندی آب برای روزهای آینده در آماده‌باش کامل هستند و با بخش خصوصی طرف قرارداد شامل شرکت‌های دارنده ماشین‌آلات سنگین نظیر بیل مکانیکی، جرثقیل و کامیون و همچنین کارخانه‌های تولید لوله و اتصالات جهت ارسال موارد درخواستی هماهنگی‌های لازم انجام شده‌ است.

وی اضافه کرد: بررسی و بازدید از اماکن و تأسیساتی که در معرض سیل قرار دارند جهت ایمن‌سازی، حفاظت و جلوگیری از دارد شدن خسارات احتمالی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 486487 برچسب‌ها سيل استان لرستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سيل استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی سیل در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، دستگاه های اجرایی در آماده باش کامل برای مقابله با چالش های احتمالی سیل است.

با تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان کوهدشت و در پی هشدار سطح قرمز بارندگی در مناطقی از لرستان،گردنه پای آستان کوهدشت تا اطلاع ثانوی مسدود شد و مسیر جایگزین از محور کوهنانی به کارخانه گچ انجام می می شود.

فرماندار الیگودرز اعلام کرد: مدیران الیگودرز تا خروج سامانه بارشی از استان، ممنوع الخروج و با تمام توان و امکانات دستگاه مربوطه برای خدمت رسان‌ در آماده باش کامل هستند.

روستای بلین کمپ گنجعلی کوهدشت به علت رانشی بودن زمین منطقه تخلیه شد.

فرمانده سپاه ناحیه الشتر اعلام کرد: تمام امکانات سپاه شهرستان از قبیل گروه‌های جهادی، نیروی انسانی و پایگاه‌های بسیج آماده ارائه خدمات به مردم شهرستان در چند روز آینده هستند.

با آغاز بارندگی در شهرستان پلدختر و معمولان از ساعتی پیش، هواشناسی برای پلدختر و معمولان وضعیت قرمز اعلام کرد و از احتمال بارش ۲۰۰میلیمتری باران در مناطق جنوبی این شهرستان خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان اعلام کرد: پایش دبی رودخانه‌های استان انجام شده است و سدهای لرستان ظرفیت خالی برای مهار سیل‌های احتمالی را دارد.

امروز سامانه بارشی در نیمه غربی کشور، مرکز کشور، دامنه‌های البرز شرقی، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور سبب بارش باران و باد شدید موقت خواهد شد.   بیشینه بارش‌های امروز در استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، کرمانشاه‌، کردستان، چهارمحال‌و‌بختیاری و کهگیلویه‌وبویراحمد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هشدار جدی سیل در لرستان
  • مناطق نفت‌خیز جنوب آماده مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از شرایط بد آب‌وهوایی
  • آماده باش شرکت آب منطقه ای لرستان برای مقابله با سیلاب
  • ضرورت آمادگی کامل دستگاه‌های خدماتی و امدادی به منظور مدیریت سیلاب احتمالی
  • دستگاه‌های اجرایی استان زنجان در آماده باش کامل هستند
  • کلیه دستگاه‌های بروجرد برای بارندگی پیش‌رو آمادگی کامل داشته باشند
  • آماده‌باش شرکت آب منطقه‌ای لرستان برای مقابله با سیلاب
  • آمادگی لرستان برای مقابله با خطرات سیل احتمالی
  • آماده باش خرم آباد برای مقابله با آبگرفتگی معابر
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با بحران‌های احتمالی