Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@13:07:35 GMT

عابدینی به پاداش مدال جهانی رسید

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۰۵۸۲

عابدینی به پاداش مدال جهانی رسید

ایران اکونومیست- کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران که به خاطر تحریم‌ها برای دریافت پاداش مدال جهانی با مشکل روبرو بود با همکاری فدراسیون جهانی آن را دریافت کرد.

پاداش مدال‌آوری «مجتبی عابدینی» کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران که در رقابت‌های قهرمانی جهان مجارستان توانسته بود مدال برنز را کسب کند، پس از ۷ ماه پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت این پاداش به خاطر مشکلات ناشی از تحریم‌ها به تاخیر افتاده بود. عابدینی در خلال مسابقات جام جهانی لهستان این پاداش را به‌صورت نقدی از فدراسیون جهانی دریافت کرد.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر کشورمان در چارچوب رقابت‌های قهرمانی جهان که در ورشو لهستان برگزار شود توانست با قرارگرفتن در رده پنجم سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کند. با این حساب شمشیربازی ایران برای نخستین بار با چهار سابریست به المپیک می‌رود. کسب سهمیه تیمی موجب شده تا ایران در بخش انفرادی نیز چهار نماینده داشته باشد.

مجتبی عابدینی کاپیتان تیم ملی ۷ ماه پیش و در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان توانست برای اولین بار در بخش انفرادی در مسابقات جهانی برای ایران مدال‌آوری کند. او پیش از این در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۷ ایتالیا نیز مدال نقره کسب کرده بود. عابدینی همچنین عنوان ارزشمند چهارم المپیک ۲۰۱۶ ریو را در کارنامه دارد.

همچنین پس از مسابقات جام جهانی لهستان با تصمیم مسوولان فدراسیون شمشیربازی تیم ملی اسلحه سابر ایران تا چند روز در لهستان می‌ماند و پس از آن به مسابقات جهانی ایتالیا خواهد رفت. مسابقات جام جهانی ایتالیا حدود ۲ هفته دیگر برگزار خواهد شد. سابریست‌ها در حال حاضر سهمیه را دارند و به دنبال بهبود رنکینگ خود هستند. این تصمیم به خاطر شیوع ویروس کرونا در ایران گرفته‌شده است.

مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی اعضای تیم ملی ایران هستند. هدایت این تیم بر عهده پیمان فخری است.

 ایرنا

برچسب ها: شمشیربازی ، مجتبی عابدینی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شمشیربازی مجتبی عابدینی مسابقات جام جهانی مجتبی عابدینی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی دست یافت.

به گزارش مشرق، در روز دوم رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، تیم تپانچه بادی مختلط کشورمان با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد و در این مرحله به مقام دوم دست یافت و به مدال نقره رسید.

پیش از این رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!