Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزار مهر و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان، هفته ششم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، روز یکشنبه چهارم اسفندماه در شهرهای یزد، تهران و مریوان پیگیری شد.

در این دیدارها که به دلیل شیوع ویروس کرونا در چند شهر کشور بدون حضور تماشاگران برگزار شد، تیم‌های راه‌یاب ملل مریوان، شهرداری ارومیه و کاله مازندران برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فولاد سپاهان اصفهان در آخرین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر مردان ایران، در سالن ۱۲۰۰ نفری مجموعه ورزشی زاگرس مریوان میهمان راه‌یاب ملل این شهر بود و در نتیجه‌ای به دور از انتظار، سه بر صفر مغلوب میزبان خود شد تا ششمین شکست فصل خود را تجربه کند.

راه‌یاب ملل مریوان با کسب این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و با پنج برد در این فصل در رتبه نهم جدول لیگ برتر والیبال قرار گرفت.

شهرهای ورامین و اراک میزبان دو دیدار دیگر این هفته لیگ برتر والیبال مردان بودند که به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا، این بازی‌ها لغو شد. تیم‌های شهرداری گنبد و فولاد سیرجان ایرانیان نیز این هفته استراحت داشتند.

همچنین تیم پیام خراسان که به دلیل عمل نکردن به تعهدات مالی اجازه بازی نداشت، پس از پایان این هفته از جدول مسابقات حذف شد.

کد خبر 4861486

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال راه یاب ملل مریوان لیگ برتر والیبال انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی ایلام بارش برف بوشهر تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین گرگان شیراز بیرجند کرونا راه یاب ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!

آفتاب‌‌نیوز :

ابوالفضل جلالی در ابتدای فصل قراردادش را با استقلال فسخ کرد و به نظر می‌خواست به سپاهان برود، اما بعد از حضور جواد نکونام در راس کادر فنی آبی‌ها و صحبت‌هایی که با این مربی انجام داد، بار دیگر به اردوی آبی‌ها برگشت و قرارداد جدیدی را با استقلال امضا کرد.

جلالی بعد از حضور در اردوی آبی‌ها جایگاهش را در استقلال تثبیت کرد و به بازیکن اصلی جواد نکونام در پست وینگ بک چپ تبدیل شد. او اگر چه در جام ملت‌ها شانسی برای حضور دراردوی تیم ملی پیدا نکرد، اما به اردوی آخر تیم ملی برای بازی با ترکمنستان دعوت شد و پیش بینی می‌شود با حضور در صدر جدول بهترین پاسور لیگ برتر از این پس در ترکیب تیم ملی صاحب جایگاه بهتری شود.

ابوالفضل بدون شک اکنون خوشحال است که بعد از فسخ قرارداد با استقلال تصمیم گرفت یک بار دیگر به اردوی آبی‌ها برگردد. او اگر به سپاهان می‌رفت اکنون به همراه استقلال در صدر جدول رده بندی لیگ برتر نبود و شاید عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را در اختیار نداشت و شاید به واسطه ناکامی‌های سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به اردوی تیم ملی هم دعوت نمی‌شد.

جلالی حالا این شانس را دارد با درخشش در هفته‌های پایانی لیگ برتر و با پاس گل‌هایی که می‌دهد، بیش از پیش به قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر کمک کند و در نهایت عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را از آن خود کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود