Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، خسرو دهقانی اظهار داشت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ با رأی‌گیری در ۷۲۰ شعبه اخذ رأی در استان بوشهر برگزار شد.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر درمجموع ۷۸۳ هزار و ۳۳۳ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات دوم اسفندماه ۹۸ بودند که درمجموع چهار حوزه انتخابیه ۳۶۵ هزار و ۵۳۴ نفر در انتخابات شرکت کردند که نشان می‌دهد میزان مشارکت در استان بوشهر حدود ۴۷ درصد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم عبدالکریم جمیری با کسب ۲۹ هزار و ۲۶۰ بالاترین رأی را کسب کرد، در این حوزه از مجموع ۲۹۴ هزار و ۲۷۳ نفر واجدین شرایط اخذ رأی ۱۰۷ هزار و ۳۴ نفر در انتخابات شرکت کردند که میزان مشارکت در این حوزه ۳۶ درصد بوده است.

دهقانی  بیان کرد: در این حوزه میزان مشارکت شهرستان بوشهر ۳۳ درصد، شهرستان گناوه ۴۱ درصد و شهرستان دیلم ۵۲ درصد بوده است.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: در حوزه انتخابیه دشتستان نیز ابراهیم رضایی با مجموع ۳۶ هزار و ۵۸۱ رأی حائز بیش‌ترین آرا شد، از مجموع ۱۶۹ هزار و ۳۲۲ نفر واجدین شرایط در این حوزه ۸۹ هزار و ۹۴۱ نفر شرکت کردند که میزان مشارکت ۵۳ درصد را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: در حوزه دشتی و تنگستان آقای غلامحسین کرمی با ۲۹ هزار و ۵۷ رأی بیش‌ترین رأی را در حوزه کسب کرد که در این حوزه بالاترین میزان مشارکت در ۴ حوزه انتخابیه رقم خورد.

دهقانی تصریح کرد: از مجموع ۱۰۷ هزار و ۸۷۱ نفر واجدین شرایط در این حوزه ۷۲ هزار و ۹۶ نفر در انتخابات شرکت کردند که مشارکت ۶۷ درصدی را نشان می‌دهد، در این حوزه میزان مشارکت شهرستان دشتی ۶۹ درصد و شهرستان تنگستان ۶۵ درصد بوده است.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه موسی احمدی با کسب ۳۸ هزار و ۹۹۸ رأی بیش‌ترین آرا را در این حوزه به خود اختصاص داد.

وی تصریح کرد: در این حوزه از مجموع ۲۱۱ هزار و ۸۶۷ واجدین شرایط ۹۶ هزار و ۴۶۳ نفر در انتخابات شرکت کردند که نشان می‌دهد ۴۵ درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کرده‌اند.

دهقانی اضافه کرد: در این حوزه میزان مشارکت شهرستان کنگان ۴۰ درصد، شهرستان دیر ۶۷ درصد، شهرستان جم ۵۲ درصد و شهرستان عسلویه ۳۳ درصد بوده است.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر خاطرنشان کرد: در همه حوزه‌ها حدنصاب لازم در مرحله اول انتخابات توسط منتخبین کسب‌شده و انتخابات به مرحله دوم کشیده نخواهد شد.

کد خبر 486489 برچسب‌ها استان بوشهر مجلس - انتخابات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر مجلس انتخابات نفر در انتخابات شرکت کردند حوزه انتخابیه درصد بوده میزان مشارکت واجدین شرایط نشان می دهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از تصویب ساخت کارخانه سیمان سفید در بخش آبدان شهرستان دیر خبر داد.

احمد محمدی‌زاده در جلسه برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با بیان اینکه در این جلسه با حضور اعضای شورا، طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مردمی مورد بررسی قرار گرفت، اظهارداشت: طرح‌های مختلفی از سوی مردم و بخش خصوصی آماده سرمایه‌گذاری است که در این جلسه توسط اعضا و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط که فرایند آن در کارگروه تخصصی طی شده است برای تصویب در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بخشی از این طرح‌ها در حوزه پرورش آبزیان و تکثیر لارو و تولید بچه ماهی مطرح شد گفت: طرح‌های پرورش آبزیان جزء سیاست‌های اصلی استان بوشهر است و در این راستا از سرمایه‌گذاران در طرح‌های پرورش ماهی در قفس، به‌ویژه تولید بچه ماهی در استان حمایت می‌شود.

استاندار بوشهر بخشی دیگر طرح‌ها را در حوزه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در جاده‌های استان دانست و تصریح کرد: توسعه مجتمع‌های خدماتی بین راهی مورد نظر ما است چراکه هرچه تعداد این مجتمع‌ها افزایش یابد امکان خدمات به حوزه حمل و نقل جاده‌ای و ایمنی راه‌ها و مسافران بیشتر فراهم می‌شود.

محمدی‌زاده از تصویب ساخت کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیر خبر داد و بیان کرد: ساخت کارخانه سیمان سفید در آبدان دیر که فرایند آن طی شده بود در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر تصویب شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲ طرح مطرح شده در این شورا رأی مثبت لازم را کسب نکرد گفت: مابقی طرح‌های مطرح شده در این جلسه برای اجرا رأی آورد و ان‌شاءالله طرح‌ها و موضوعات جدید سرمایه‌گذاری در جلسات بعد و هفته آینده مطرح می‌شود و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر افزایش مشارکت مردم در طرح‌های سرمایه‌گذاری را یکی از اولویت‌های استان دانست و تأکید کرد: آنچه تدبیر مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است در استان بوشهر مورد توجه قرار گرفته و عملیاتی شده است.

محمدی‌زاده بیان کرد: سرمایه‌گذاری مردم راهکار اساسی برای حل اشتغال، تولید و پیشرفت جامعه و استان بوشهر است و ما از بخش خصوصی، سرمایه‌ گذاران و کارآفرینان به جد حمایت می‌کنیم و کارها در این حوزه تسریع می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات