Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس‌جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران آذربایجان غربی و قم، بر امدادرسانی فوری و کمک به زلزله‌زدگان و هماهنگی همه دستگاه‌ها در قم برای مقابله با انتشار ویروس کرونا تاکید کرد.

قدس آنلاین: اسحاق جهانگیری صبح دوشنبه در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان غربی ضمن در جریان قرار گرفتن از آخرین وضعیت استان پس از دو زلزله نسبتا قوی روز گذشته، ‌بر امدادرسانی فوری و بسیج همه امکانات برای کمک به زلزله‌زدگان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهوری از استاندار آذربایجان غربی خواست با اعزام گروه‌های امدادرسان و ارزیاب به مناطق زلزله‌زده، اقدامات لازم را برای رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان و نیز رفع آسیب‌های وارد شده به ویژه در روستاها دستور کار خود قرار دهد.

جهانگیری همچنین در مکالمه تلفنی با استاندار قم پس از دریافت گزارش اقدامات انجام شده در استان برای مهار و مقابله با ویروس کرونا، تاکید کرد: همه مسئولان استان مطابق تصمیمات اتخاذ شده در هماهنگی کامل با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، ‌ برنامه‌های لازم جهت مقابله با شیوع این بیماری را اجرا کنند.

معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم ملی است، ارائه آموزش‌های لازم و نیز امکانات لازم را به شهروندان جهت رعایت نکات بهداشتی ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد با همکاری همه مردم به سرعت این بیماری درکشور ریشه‌کن شود.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این تماس تلفنی، گزارشی از آخرین وضعیت خسارات وارده بویژه در روستاها ارائه کرد و از بسیج همگانی در استان برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان خبر داد.

استاندار قم نیز با اشاره به شرایط و ویژگی‌های استان قم و تعداد کشته‌شدگان و مبتلایان به ویروس کرونا، ‌از اتخاذ تمهیدات لازم برای افزایش سطح بهداشت عمومی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان خبر داد و گفت؛ هرگونه تصمیمی درباره مقابله با این ویروس در هماهنگی کامل با ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اتخاذ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرونا کرونا در قم دستور جهانگیری آذربایجان غربی ویروس کرونا زلزله زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز چهارشنبه در دیدار با فرماندهان لشکر ۸۴ ارتش استان لرستان ضمن تأکید بر نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور، اظهار داشت: در زمان وقوع بحران‌ها ما همواره شاهد بودیم که مجموعه ارتش اولین گروهی بودند که در صحنهٔ کمک به حوادث دیدگان حاضر می‌شوند.

وی تصریح کرد: آمادگی کمک و همکاری در موارد بحران و حوادث یکی از مأموریت‌های مهم ارتش در کنار اصل اساسی مأموریت ارتش یعنی آمادگی نظامی در حراست از کشور بوده که مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

استاندار لرستان همچنین بعد تربیتی را یکی دیگر از انتظارات و خواسته‌ها از ارتش برشمرد و گفت: تربیت سربازان و نگاه فرزندی به آنها باید سرلوحهٔ برنامه‌های تربیتی ارتش و نظامیان باشد.

شفقت، ادامه داد: در برخورد با سربازان وظیفه باید به‌گونه‌ای عمل شود که مانند بچه خودمان به آنها نگاه ویژه داشته و علاوه بر مهارت‌های نظامی، مهارت‌آموزی و نگاه تربیتی نیز به‌صورت ویژه اعمال شود.

وی تصریح کرد: تربیت سربازان باید در راستایی انجام شود که آنها بعد از اتمام دوران سربازی به‌عنوان یک بسیجی و حزب الهی جمهوری اسلامی وارد جامعه شوند.

استاندار لرستان در خصوص وضعیت اجرای برنامه‌های حوزهٔ مسکن ارتش لرستان، اظهار کرد: در این راستا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و دستگاه‌های ذی‌ربط جلسه‌ای را به‌منظور هماهنگی پروژه‌های حوزه مسکن ارتش و اراضی تحت مالکیت آن برگزار خواهند کرد.

شفقت در این جلسه همچنین از ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح به‌خاطر قدرت بزرگی که در پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی در حمله به دفتر کنسولگری ایران در سوریه دادند تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6093898

دیگر خبرها

  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل صادر شد
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور
  • انسان چه زمانی برای اولین بار سرما خورد؟
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟