Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@04:09:53 GMT

احتمال لغو طرح ترافیک با تصمیم شورای عالی ترافیک

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۰۸۳۹

عالی درباره پیشنهاد لغو طرح‌های ترافیک برای کنترل شیوع ویروس کرونا توضیحاتی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا و ابتلای برخی از شهروندان به این بیماری برخی از مدیران شهری پیشنهاد‌هایی برای کنترل این ویروس ارائه کردند که یکی از آن‌ها لغو تمام طرح‌های ترافیکی (حلقه اول و حلقه دوم) است تا به وسیله آن تردد مردم با ناوگان حمل و نقل عمومی کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی عالی مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در تشریح جزئیات این پیشنهاد گفت: در این بازه زمانی که حساسیت‌ها روی ویروس کرونا زیاد شده است، این دست پیشنهاد‌ها مطرح می‌شود.

مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: تا امروز پیشنهاد لغو طرح‌های ترافیکی مطرح نشده است و من از شما برای اولین بار این موضوع را شنیدم.

عالی تصریح کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نهاد اجرا کننده مصوبات شورای شهر و شورای عالی ترافیک است و اگر این دست پیشنهاد‌ها (لغو طرح‌های ترافیکی) بخواهد به مرحله اجرا برسد، باید در شورای عالی ترافیک مصوب و سپس برای اجرا به معاونت حمل و نقل و ترافیک ابلاغ شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا این پیشنهاد می‌تواند عملی شود؟ گفت: من بعید می‌دانم بتوان این چنین پیشنهاد‌های ترافیکی را به مرحله اجرا رساند و برای پیگیری این امر باید موضوع از سوی شورای عالی ترافیک پیگیری شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب احتمال لغو طرح ترافیک تصمیم شورای عالی ترافیک ویروس کرونا کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب معاونت حمل و نقل و ترافیک شورای عالی ترافیک طرح های ترافیک پیشنهاد ها لغو طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات شورای ترافیک کنگان عملیاتی شود

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم رستگار ظهر چهارشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان کنگان در شهر شیرینو تصریح کرد: نشست‌های شورای هماهنگی ترافیک شهرستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی و حمل و نقل و ارائه راهکارهای لازم و اجرایی تشکیل می‌شود و مصوبات این جلسات جنبه عملیاتی دارد.

معاون عمرانی فرماندار کنگان گفت: پلیس راهور با همکاری پلیس راه باید هر روز در شیرینو جهت ثبت تخلف و اعمال جریمه در سطح شهر حضور داشته باشند.

رستگار افزود: ما بارها مکاتبه لازم با مدیران عامل صنایع کرده‌ایم اما نتیجه‌ای دریافت نکردیم و مدیر متخلف به دستگاه قضائی معرفی می‌شود.

در این نشست اعضای شورای شیرینو و شهردار مکلف شدند یک زمین برای پارکینگ عمومی آماده و زیرساخت مناسب تهیه کنند.

همچنین مقرر شد دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف پیگیری و در سطح شهر نصب شود.

در انتهای جلسه پلیس راهور، پلیس راه، راهداری با حضور معاون فرماندار، بخشدار و اعضای شورا در سطح شهر وارد فاز عملیاتی اعمال قانون رانندگان متخلف شدند.

کد خبر 6087534

دیگر خبرها

  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟
  • جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف
  • جزییات حکم اعدام توماج صالحی ؛ احتمال تبدیل به حبس طول المدت
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • مصوبات شورای ترافیک کنگان عملیاتی شود
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح