Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویدئویی که سپاهانی ها به عنوان سند آمادگی تیم‌شان برای بازی برگزار نشده با پرسپولیس پخش کردند، حالا تبدیل به سندی در دست قرمزها برای اثبات عدم تمایل اصفهانی ها به بازی برابر پرسپولیس شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار سپاهان – پرسپولیس پس از جنجال های فراوان دیروز یکشنبه چهار اسفند در چارچوب هفته بیستم برگزار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته مصاحبه های مختلفی از سوی مسئولان دوباشگاه به عنوان سند حقانیت آنها برای برگزار نشدن بازی منتشر شد.

اما در این بین جدای از نظر برخی از کارشناسان همچون نوید مظفری و سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال (در این رابطه در اینجا بیشتر بخوانید) از سوی دیگر جلال مرادی ناظر بازی هم مدعی شد که سپاهانی ها قصدی برای انجام مسابقه نداشته اند.(در این رابطه در اینجا بیشتر بخوانید)

سپاهانی ها اما به منظور اثبات این مهم که آنها آماده مسابقه بوده اند و مقصر نبوده اند ویدویی را در فضای مجازی منتشر کرده اند، ویدویی که  خود ناخواسته به سندی برای هواداران پرسپولیس برای اثبات ادعاهایشان تبدیل شده است (اصرار سپاهانی ها به اجرای سناریویی به منظور برگزار نشدن بازی)( در این رابطه در اینجا بیشتر بخوانید) تبدیل شده است.

هواداران پرسپولیس در فضای مجازی بعد از پخش این ویدئو عنوان کرده اند  :

در ویدئویی که سپاهانی ها با عنوان سند حقانیت خود مبنی بر گفتن ذکر ، توسل و … برای آمادگی پیش از دیدار برگزار نشده برابر پرسپولیس منتشر کرده اند و مدعی اند قصد ورود به زمین را داشته اند، دفت کافی به خرج نداده اند چرا که در ابتدای ویدئو امیر قلعه نویی جملاتی را بر زبان می آورد که خود سند محکومیت سپاهانی ها است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خطاب به بازیکنانش می گوید :

داور رفت دم راهرو بروید، تا پرسپولیسی ها نرفتن، نروید.

این ویدئو سندی در دست قرمزها شده برای اثبات عدم تمایل اصفهانی ها به بازی برابر پرسپولیس تا جایی که حسین قدوسی مدیر روابط عمومی پرسپولیس هم این ویدئو را در صفحه اینستاگرامش بازنشر کرده است.

از سوی دیگر به نقل از برخی از کانال های هواداری سپاهان در فضای مجازی تابش مدیر عامل باشگاه زردپوشان اصفهانی در پاسخ به مدیران کارخانه فولاد مبارکه اعلام کرده است که دیدار سپاهان و پرسپولیس قطعاً در آینده انجام خواهد شد و نتیجه بازی ۳ بر صفر نمی‌شود.

این درحالی است که تابش مدیرعامل سپاهان دیروز نیز بارها عنوان کرده بود تمام تلاشش را انجام داده تا بازی برگزار نشود.

هواداران پرسپولیس با توجه به این ماجرا ها مدعی اند :

سپاهانی ها تمام تلاششان را برای لغو بازی انجام دادند که در نهایت موفق به انجام این کار شدند، این درحالی است که قرار بود این بازی قطعا برگزار شود.

حال همه نگاه ها به کمیته انضباتی و گزارش جلال مرادی ناظر بازی است تا با ارائه گزارشش نتیجه نهایی این دیدار را مشخص کند.

باید منتظر ماند و دید آیا ادعای کانال های هواداری سپاهان در خصوص ادعای منتسب به تابش مبنی بر برگزاری مجدد بازی در زمان دیگر شکل واقعیت به خود خواهد گرفت یا این که براساس آنچه پرسپولیسی ها مدعی هستد این دیدار با پیروزی سه بر هیچ پرسپولیس از سوی کمیته انضباتی تعیین و تکلیف خواهد شد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان پرسپولیس امیر قلعه نویی اخبار پرسپولیس امیر قلعه نویی پرسپولیس سپاهان سرمربی سپاهان بیشتر بخوانید برای اثبات سپاهانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!

یکی از زنان پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی بیننده بازی تیم محبوبش برابر سپاهان بود.

طرفداری | بازی سپاهان و پرسپولیس یک تماشاگر ویژه داشت.

پرسپولیس و سپاهان در چهارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و این دیدار یک تماشاگر ویژه داشت.

زن پرسپولیسی که به بیماری سرطان مبتلا است برای تماشای این دیدار در استادیوم حضور داشت.

وی در مصاحبه‌ای گفت:

به دخترم قول داده بودم قبل از جلسه پنجم شیمی درمانی ام او را به استادیوم بیاورم. فردا شیمی درمانی دارم و حالا به استادیوم آمده ایم. کاش می توانستیم زمان بازی های آقای دایی، باقری و کاظمیان به استادیوم می آمدیم و تیم محبوب مان را تشویق می کردیم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • حکم عجیب و مضحک علیه پیرمرد هتاک سپاهانی
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!