Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی فدراسیون فوتبال با اشاره به برگزاری انتخابات این فدراسیون شرایط حضور رسانه‌ها و ثبت نام برای دریافت کارت ورود به مجمع را اعلام کرد. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به در پیش بودن مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در روز یکشنبه 25 اسفند ماه رسانه‌های خبری جهت حضور در مجمع فوق تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه هشتم اسفند ماه فرصت دارند تا درخواست خود را از طریق سامانه www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

media.ffiri.ir  ثبت نام کنند.

توضیحات لازم در این باره در لینک ارائه شده است.

یادآوری مهم: با توجه به اینکه همانند مجامع گذشته در این مجمع هم کارت به نام خبرنگار و عکاس صادر خواهد شد، بدیهی است در صورت عدم ارسال اسامی نمایندگان مدنظر رسانه‌ها و با توجه به فضای کم موجود امکان حضور آن رسانه در این مجمع به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.

تحرکات جدی برای تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال/ بازی با سرنوشت فوتبال برای حفظ منافع عده‌ای خاص

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته