Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علی‌رضا دبیر امروز (دوشنبه) در مراسم افتتاح خانه کشتی شهید ابراهیم هادی اظهار داشت: باید تشکر ویژه‌ای از عبدالله موحد داشته باشیم. بعد از اینکه به جمع بندی رسیدیم و با لطف سیدحسن خمینی جام یادگار امام (ره) را به نام موحد نامگذاری کردیم، با موافقت وی این تغییر نام صورت گرفت.

وی ادامه داد: حتی اتحادیه جهانی هم از این بابت از ما تشکر کرد و قرار است این مسابقات در بابلسر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جز معدود کشورهایی هستیم که یک جام را به نام یک قهرمان زنده نام‌گذاری می‌کنیم. خوشحالیم که در زمان حیات آقای موحد این اتفاق افتاد. مسابقات لیگ را نیز به نام حاج احمد خمینی (یادگار امام) نامگذاری کردیم.

رییس فدراسیون کشتی تصریح کرد: بعد از این اتفاق با موافقت عبدالله موحد خانه کشتی شماره ۲ به نام شهید صدرزاده و خانه کشتی شماره یک به نام شهید هادی نام‌گذاری شد.

دبیر ادامه داد: هر خانواده‌ای که اینجا را می‌دید اجازه نمی‌داد فرزندش به خانه کشتی بیاید. فدراسیون را با ۶۰ میلیارد بدهی تحویل گرفتیم؛ شخصی که راننده یکی از خانواده‌ها بوده از فدراسیون کشتی حقوق می‌گرفت، وقتی آمدم عذرش را خواستم و حالا از ما شکایت کرده و ۵۰ میلیون می‌خواهد.

رییس فدراسیون افزود: به جرات می‌توانم بگویم اینجا بعد از بازسازی بهترین خانه کشتی دنیاست. وقتی تشک‌های قدیمی را برمی‌داشتیم برای ۲۱ سال قبل بود و به طور کامل پوسیده شده بود. این کار من نبود و بدون حمایت بخش خصوصی و برادران انصاری میسر نبود. از وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک هم قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: خدا لطف کرد تمام ۱۵ میلیارد هزینه بازسازی را از بخش خصوصی گرفتیم و یک ریال هم از دولت نگرفتیم. ۲۲ سال در خانه کشتی اکسیژن وجود نداشت و یک و نیم میلیارد برای دستگاه‌های هواساز هزینه شد. تمام اتاق‌ها تخریب شده بود و شرایط بسیار بدی داشت. نور خانه کشتی را ۴ برابر کردیم تا کشتی‌گیرانی که تمرین می‌کنند لذت ببرند.

رییس فدراسیون کشتی تصریح کرد: از مسوولان ورزش تقاضا می‌کنم، خانه کشتی کنار دریاچه هم تعیین تکلیف شود. حدود ۷۰ درصد پیشرفت داشته، اما رها شده است. متاسفانه در طراحی افتضاح مشاوره داده شده است اما در مصالح فوق‌العاده است. امیدواریم تکلیف آنجا هم زودتر روشن شود.

برچسب‌ها کمیته ملی المپیک کشتی سید حسن خمینی فدراسیون کشتی عبدالله موحد علیرضا دبیر بابلسر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کشتی سید حسن خمینی فدراسیون کشتی عبدالله موحد علیرضا دبیر بابلسر کمیته ملی المپیک کشتی سید حسن خمینی فدراسیون کشتی عبدالله موحد علیرضا دبیر بابلسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذشت چند هفته از سال جديد رييس فدراسيون كبدى تصميم به معرفى دبير جديد اين فدراسيون گرفت. 
بر همين اساس با حكم عباس اورسجى، دبير فدراسيون كبدى على رشيدى به عنوان دبير جديد اين فدراسيون منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:
نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

دیگر خبرها

  • بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد