Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل فارس از مهیار مقیمیان در شمیرانات اظهار کرد: ساعاتی پیش در پی وقوع بهمن در «دربندسر» دو اسکی‌باز که به گفته محلی‌ها غیر ایرانی بودند، براثر سقوط بهمن در دربندسر مفقود شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله سه تیم امداد و نجات در کوهستان از شمیرانات، یک تیم واکنش سریع، یک تیم امداد هوایی و دو قلاده سگ زنده یاب به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان تهران گفت: پس از رسیدن تیم‌های اعزامی، عملیات بلافاصله آغاز و پس از حدود یک ساعت، یکی از اسکی‌بازها از زیر بهمن خارج می‌شود.

مقیمیان افزود: پس از خارج شدن این اسکی‌باز و ارزیابی اولیه، مشخص شد این فرد فاقد علائم حیاتی است و جان خود را از دست داده است.

وی تصریح کرد: عملیات جستجو و نجات همچنان برای یافتن دیگر افراد احتمالی مفقودی ادامه دارد و به‌محض دریافت اطلاعات جدید، از طریق رسانه‌های جمعی به اطلاع هم‌وطنان خواهد رسید.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان تهران گفت: اسکی‌بازان ایتالیایی بودند یک ایرانی نیز آن‌ها را همراهی می‌کرد و در حال حاضر دو تن حال مساعدی دارند و یک اسکی‌باز ایتالیایی ۶۷ ساله براثر سقوط بهمن جان باخت.

کد خبر 486520 برچسب‌ها هلال احمر تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هلال احمر تهران استان تهران اسکی باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندکی در محور ارومیه_سرو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی گفت:ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در محور ارومیه به سرو یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با خودروی پرشیا برخورد کردند.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سرو ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.    مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی افزود:این حادثه ۶ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه یافتن «یسنا» از دید کایت‌سوار هلال احمر
  • تصاویر لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده روی کایت هلال احمر
  • حادثه رانندکی در محور ارومیه_سرو
  • مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر است
  • میکا ریچاردز و گزارش فوتبال به سبک ایتالیایی ها و واکنش دل پیرو (زیرنویس فارسی)
  • نجات ۷ نفر در ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • شعار فارسی ایتالیایی‌ها: مرگ بر اسرائیل!
  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • یک شهر در پی«یسنا»