Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@17:08:39 GMT

قابلیت جدید توییتر برای شناسایی منتشرکنندگان دروغ

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۱۴۹۳

قابلیت جدید توییتر برای شناسایی منتشرکنندگان دروغ

توئیتر در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که منتشرکنندگان اخبار دروغ را با برچسب قرمز و نارنجی مشخص می‌کند.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، توئیتر در حال آزمایش برچسب‌هایی با رنگ روشن در زیر اطلاعات غلط است که توسط چهره‌های عمومی توئیت شده‌اند.

توئیت‌ها گمراه‌کننده رنگی می‌شوند

روز پنجشنبه، یکی از خبرگزاری‌ها تصاویری فاش شده از دموی آزمایشی برچسب رنگی توئیتر منتشر کرد که یکی از آن‌ها توئیتی از برنی سندرز، نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰، را با برچسب "گمراه کننده مضر" نشان می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس‌های صفحه همچنین توییتی درباره شیوع ویروس کرونا و افشاگران را نشان می‌دهد که هر دوی این پست‌ها توسط حساب‌های تأیید شده منتشر شده‌اند. توئیتر تائید کرد که به دنبال راه‌های جدیدی برای پرداختن به این موضوع است.

برچسب قرمز در توئیتر به چه معناست

این نسخه‌ی نمایشی نشان‌های هر دو رنگ نارنجی و قرمز را در خود جای داده بود. آن طور که ما متوجه شدیم، اگر رنگ برچسب قرمز باشد، اطلاعات منتشر شده می‌تواند به طور تخریب کننده‌ای اشتباه باشد.

ایده اصلی این است که جامعه توئیتر موفقیت یا عدم موفقیت یک توئیت را بر اساس میزان گمراه‌کنندگی آن بررسی کنند. همچنین فیدبک کاربران به توئیت‌های مختلف روی این مسئله تاثیر مستقیم دارد.

صحبت‌های سخنگوی توئیتر درباره علت اضافه شدن ویژگی جدید

سخنگوی توئیتر گفت این شرکت "برای کشف اخبار جعلی بر روی پتلفرم خود" در حال کشف چندین راه جدید است. وی افزود: «این یک طرح است که می‌تواند بازخورد جامعه توئیتری را در بر بگیرد. اطلاعات غلط یک مسئله اساسی است و ما روش‌های مختلفی را برای رفع آن آزمایش خواهیم کرد. "

البته باید در نظر بگیریم که ممکن است این ویژگی هیچگاه به دسترس عموم نرسد، زیرا این فقط یک نسخه‌ی نمایشی است. در اوایل ماه جاری، سایت این شبکه اجتماعی ممنوعیت ویدئو‌های "دیپ‌فیک" و سایر مطالب دستکاری شده را اعلام کرد که می‌تواند آسیب جدی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی توئیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی

نظر ژاوی تغییر کرد و او را در فصل آینده هم روی نیمکت بارسلونا خواهیم دید.

طرفداری | ژاوی سرمربی بارسلونا تصمیمش را عوض کرد و حالا قرار است فصل 25-2024 هم روی نیمکت بلوگرانا بنشیند.

پس از حرف و حدیث‌های فراوان ژاوی تصمیم گرفت در بارسلونا بماند و امروز ماندن او در بارسا شکل رسمی به خود گرفت. سه ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد. با این حال، اصرار لاپورتا و دکو نظر سرمربی جوان اسپانیایی را تغییر داد و او را برای ماندن در بارسلونا متقاعد کرد.

توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی واکنش نشان داد و با الهام گرفتن از شعار اصلی بارسا فراتر از یک باشگاه نوشت:

فراتر از یک مربی

فراتر از یک مربی

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • برچسب شیشه هیوندای در تابستان به دادتان می‌رسد!
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه چه مضراتی دارد؟
  • خطرات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس