Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@18:45:59 GMT

رهایی ۲ نفر محکوم به قصاص از چوبه دار

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۱۵۳۶

رهایی ۲ نفر محکوم به قصاص از چوبه دار

رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان گفت: اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر در ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با تأسی از آن حضرت توانستند بین دو طایفه صلح و سازش برقرار و ۲ نفر از محکومین به قصاص را از چوبه دار رها کنند.

عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر در ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با تأسی از آن حضرت توانستند بین دو طایفه صلح و سازش برقرار و ۲ نفر از محکومین به قصاص را از چوبه دار رها کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال ۱۳۹۱ در نزاعی بین دو طایفه‌ی دو نوجوان به قتل می‌رسند که بعد از این حادثه اختلاف شدیدی بین این دو طایفه رخ می‌دهد و در این مدت یک نفر دیگر هم به قتل می‌رسد.

معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان عنوان کرد: اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر با وساطت و تلاش شبانه‌روزی خود و برگزاری چندین جلسه در ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و در جلسه‌ای با حضور سران عشایر، مصلحین، ریش‌سفیدان و بزرگان طرفین با اعلام رضایت از همدیگر با هم مصالحه نمودند.

وی گفت: این مصالحه منجر به رهایی 2 نفر از محکومین به قصاص از این دو طایفه از چوبه دار شد و این پرونده پس از ۸ سال منتهی به صلح و سازش گردید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قصاص خوزستان عشایر اهواز چوبه دار چوبه دار حل اختلاف دو طایفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر

به گزارشبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان می گوید: با اقدامات صورت گرفته تمامی مادران دارای سه فرزند و بیشتر که فرزند سومشان متولد سال 96 به بعد باشد، مشمول این طرح می شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • چوبه‌دار یا تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ کدامیک سهم توماج صالحی می‌شود؟ 
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان
  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری