Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا تندروان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جلسه ویژه فدراسیون والیبال درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: هرچیزی در دنیا ریتم خاص خودش را دارد، زمانی که از ریتم خارج شود فالش می‌شود، مسابقات لیگ برتر والیبال ایران نیز در حال حاضر فالش می‌زند. از زمانیکه مسابقات را آغاز کردیم بی برنامگی‌ها شروع شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست است که در حال حاضر به دلیل ویروس کرونا شرایط خاصی حکم‌فرما است اما از گذشته هیچ برنامه‌ای برای مسابقات لیگ وجود نداشته و هر لحظه تصمیم گیری خاصی گرفته می‌شد و مسابقات را تعطیل می کردند.


سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان در ادامه تاکید کرد: یک فنر را نیز اگر ۳ بار فشار دهی حالت اولیه خود را از دست می دهد چه برسد به بدن بازیکنان! بازیکنان از بدن و روح شان استفاده می کنند . باشگاه سیرجان پس از تغییر مربی مرا با برنامه‌ای که از پیش داشتم پذیرفت، برنامه خود را جوری تنظیم کردم که از هفته سوم به بعد شرایط بدنی بازیکنان ایده آل شود. تیم موفق شد از هفته سوم پیروزی‌های خود را کسب کند در واقع از شش بازی به پنج پیروزی دست یافتیم که یک شکست را با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل تیم صدرنشین واگذار کردیم و این نشان می‌دهد که ما برنامه داشتیم و رو به پیشرفت بودیم.

وی در ادامه گفت: برنامه ریزی تیم ادامه دار بود، دو بازی آینده میزبان بودیم و این بازی برای ما حیاتی بود اگر قرار باشد مسابقات بدون تماشاگر برگزار شود و پس از آن ۱۰ روز تعطیلی مجدد اعمال شود ترجیح می دهیم که دیگر بازی نکنیم چرا که پس از ۱۰ روز مشخص نیست این وضعیت بیماری کرونا تمام شود یا خیر.

تندروان افزود: ما نیز باید مانند سایر کشورها یک تصمیم قطعی بگیریم، به هر حال ویروس کرونا اتفاقی است که پیش آمده یا باید مانند آنها تمام مسابقات را متوقف کنیم و آن را به سال آینده موکول کنیم و مجدد رقابت‌ها را شروع کنیم در غیر این صورت با این روند ادامه مسابقات مناسب نمی‌باشد. این لطمه زیادی را به باشگاه‌ها می زند این که باشگاه‌ها برای برگزاری یک مسابقه به شهر میزبان سفر کنند و به یکباره اعلام شود که مسابقه برگزار نمی‌شود در این میان هزینه و پول ها به هدر می‌رود و باید امروز در جلسه تصمیم قطعی گرفته شود.

کد خبر 4861645 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی فرنگی کشتی آزاد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال قهرمانی آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان والیبال الاهلی عربستان ویروس کرونا دراگان اسکوچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند

به نظر نمی‌رسد هیچ شانسی برای ادامه یافتن همکاری توماس توخل و بایرن مونیخ پس از این فصل وجود داشته باشد

طرفداری | در حالی که این روزها گفته می‌شود رالف رانگنیک گزینه اول بایرن مونیخ است اما شایعاتی درباره احتمال ماندن توماس توخل منتشر شده‌اند که باعث ایجاد بحث‌های زیادی شده است.

از سوی دیگر تعداد زیادی نیز از هواداران بایرن مونیخ در یک کارزار اینترنتی در مخالفت با حضور رانگنیک، خواستار ماندن توخل در این تیم شده‌اند که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است.

بیش‌تر بخوانید: 

توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد

ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران

به گزارش کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد؛ توماس توخل هیچ قصدی برای ماندن در بایرن مونیخ پس از پایان این فصل ندارد. این سرمربی تصمیم باشگاه را پذیرفته و دیگر علاقه‌ای هم به ادامه دادن این‌کار ندارد. توخل می‌خواهد به انگلیس بازگردد و یکی از نام‌های مورد بحث در منچستریونایتد است.

علاوه بر این، هرگاه این سؤال پرسیده شد که امکان ماندن توخل وجود دارد، پاسخ همیشگی سران بایرن «نه» بوده است. این تصمیم نیز همچنان پابرجاست. دلایل واضحی وجود داشت که این تصمیم گرفته شد و باشگاه به هیچ عنوان قصد عقب‌نشینی از آن را ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • (تصاویر) مسابقات والیبال در گِل
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند